Verbinding

• 1 December 2017
  • 5 reacties
  • 96 Bekeken

Hallo beste.....

Ik ben in het bezit van sons apparatuur....

Vind het persoonlijk makkelijk om met de ap van spotify muziek te beluisteren.....

Echter krijg ik die niet verbonden met met sonos systheem....

Als ik gewoon via de sonos ap wil luisteren kan ik gewoon wel verbinden en luisteren....

Wat kan ik hier aan veranderen?

Mvg jochem rindt

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Zie graag een diagnose tegemoet van de Sonos installatie.
Hoe je deze kan verzenden vind je terug in de volgende FAQ.
Wil je er wel op attenderen dat we meerdere van deze meldingen hebben ontvangen en hier ook onderzoek op doen.
Het ene huishouden vind de speakers en kan deze selecteren, het volgende huishouden helaas niet.
We hebben ook sinds gisteren vernomen dat er een kleine outage is met Spotify, wat mogelijk dit probleem veroorzaakt waarin de speaker niet te selecteren is.
Helaas nog niet de bevestiging ontvangen dat dit opgelost zou zijn.
Kan dus goed zijn dat je in de nabije toekomst de functie opeens weer operationeel hebt vanuit de Spotify App.
Zelfde probleem hier. Spotiy kan niet meer verbinden met mijn sonos apparaten. Spotify heeft wel de laatste tijd veel updates verstuurd.
Reputatie 7
Badge +2
Er was afgelopen Donderdag een Vrijdag een outage waardoor mogelijk Spotify niet goed functioneerde.
Tevens deze Maandag krijgen we de bevestiging dat Spotify op Sonos afspelen vanuit de Spotify applicatie nog problemen kan geven. ( voornamelijk Android )
Mogelijk dat Spotify afspelen vanuit de Sonos applicatie goed werkt, maar mocht je willen assisteren in een oplossing voor de Spotify applicatie dan verzoek ik je ons telefonisch te benaderen.
Moet er wel aan toevoegen dat op Maandag het vaak erg druk is.
We werken hard aan een oplossing voor het Spotify probleem en hopen spoedig hier een oplossing voor uit te kunnen drukken.
Spotify maakt nog steeds geen verbinding. Muziek afspelen via sonos app is geen probleem. Kan je ons informeren wanneer dit opgelost is?
Reputatie 7
Badge +2
Spotify maakt nog steeds geen verbinding. Muziek afspelen via sonos app is geen probleem. Kan je ons informeren wanneer dit opgelost is?
Nee dit kunnen we helaas niet, het is ook deels wachten op Spotify welke een update van hun App moet uitbrengen.