Vraag

Update Sonos S2 werkt niet en daarmee Sonos ook niet meer

  • 29 June 2020
  • 6 reacties
  • 1253 Bekeken

Sinds een paar dagen doet onze Sonos app het niet meer en hebben we dus geen muziek maar.
Hij gaf aan dat het muziek afspelen niet mogelijk was.

Ik heb de nieuwe S2 app gedownload en die vraagt steeds om een update. Maar als ik de update doe, gaat hij naar het inlogscherm.
Ik log dan in en krijg opnieuw het scherm te zien met ‘Sonos netwerk gevonden op dit netwerk.Update je systeem. Als je instellingen en services blijven bewaard.’

Vervolgens klik ik op update. Om dan weer terug te komen op het inlogscherm.
Na inloggen kom ik weer terug bij bovenstaand scherm. We draaien in cirkeltjes dus.

De oude Sonos app heb ik verwijderd. Dat werkte niet. Laatste appel update uitgevoerd. geen effect. Ook heb ik mijn wachtwoord twee keer gewijzigd maar ook dit heeft (wellicht logisch maar goed, je probeert wat) geen effect.

Toen ook de nieuwe app verwijderd, telefoon uitgezet en opnieuw gedownload. Geen effect.

Iemand enig idee wat ik nog zou kunnen doen?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Hoi, ik heb precies hetzelfde probleem.. vanavond maar via de computer proberen te updaten en anders hopen dat Sonos met een Fix komt 😨

Hier precies hetzelfde probleem alles al geprobeerd 

en heel

leuk deze topic

maar Zie nergens een oplossing heel

me huis staat vol Sonos kan nergens niets meer mee. Kapitaal aan apparatuur en het is gewoon Drama 

Hoi Bella,

Bij mij bleek het uiteindelijk aan mijn router te liggen…

Probeer eens om de stekker er een aantal seconden uit te halen en dan er weer in te doen.

Hierdoor reset alles en doet jou Sonos systeem het misschien ook weer.

Succes 👍

Reputatie 7

@Bella00 Voor de volgende keer: als je aangeeft wat je geprobeerd hebt en welke apparaten je hebt (kan ook in je profiel https://nl.community.sonos.com/members/bella00-7930078), geeft dt iets meer handvatten om je te helpen. Hoop dat de oplossing van @Thermans werkt voor je.

Mijn volledig systeem is gecrasht door S2… 

Reputatie 7

@S2RuinedMySoundSystem Zie mijn antwoord hier: 

Vier maal ongeveer hetzelfde bericht in verschillende draadjes posten helpt niet om gestructureerd antwoord te krijgen (ik neem aan dat je daarnaar op zoek bent).