Beantwoord

update play3 lukt niet meer

  • 14 March 2021
  • 3 reacties
  • 280 Bekeken

Goedenmorgen

 

Ik heb een play 3 en Sonos lamp die eigenlijk goed werkte op de S2 app. Nu viel het systeem soms uit en daarom heb ik het systeem gereset (factory settings). Nu wil mijn play3 niet meer updaten. 
 

ik heb 

  • router gereset
  • alleen play 3 aan
  • op ethernet gezet
  • app opnieuw geinstalleerd

weet iemand wat ik hieraan kan doen

fabian

icon

Beste antwoord door 106rallye 14 March 2021, 12:02

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

 

Reputatie 7

Een reset van een Sonos is bijna nooit nodig. Sonos raadt dit af, tenzij uit een gesprek met hen blijkt dat dit zou helpen. Je raakt bijvoorbeeld een van de de mogelijkheden kwijt om je probleem op te lossen: de diagnose.

Je omschrijft je probleem als volgt: “Nu wil mijn play3 niet meer updaten.” Mag ik daaruit afleiden dat de Play:3 wel verbonden is met het systeem? Kun je nog muziek spelen?

Ik zou als eerste eens proberen mijn speaker via een kabel aan de router te hangen. Lukt updaten dan wel? Maak dan een diagnose en probeer het weer via wifi. Lukt het niet, bel dan met Sonos.

Hoi 106rallye,

 

Ik kan idd nog muziek afspelen en aansturen via de app. Hij zegt allen dat er een SONOS update gedaan worden en tot die tijd wil hij ook de SONOS lamp niet toevoegen.

 

Ik heb hem idd naast mijn router gezet en met een kabel verbonden. Dit heeft exact het zelfde resultaat.  Ik zal morgen even met SONOS gaan bellen

 

Bedankt voor de reactie