update lukt niet

  • 25 June 2017
  • 9 reacties
  • 1763 Bekeken

ik krijg de melding "we moeten sonos op de nieuwste software krijgen" en probeer dus te updaten, krijg vervolgens de ene foutcode na de andere , foutcode 30 , foutcode 11001 .., kan nu dus geen muziek meer afspelen.
Controller via Iphone en Mac , netwerk al verscheiden malen gereset maar niets helpt ,iemand een idee hoe ik terug muziek uit mijn soundsystem kan krijgen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 1
Badge +1
De app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ?
Reputatie 5
Badge +2
De app opnieuw installeren kan helpen wanneer het de app zelf is die het probleem heeft met updaten. Mocht dit verder strekken dan dat, dan is het een goed idee om ons te bellen, omdat het probleem m dan waarschijnlijk ergens in een Sonos speaker of in je netwerk zit. Ons nummer vind je op www.sonos.com/contact.
Ik probeer mijn sonos te updaten, maar hij herkent mijn sonos wachtwoord niet
Is er iemand die mij kan helpen, het soos programma op mijn computer zegt mij dat ik soos moet updaten. Maar de update herkent mijn wachtwoord niet. Wat nu? help help help
Sonos dus
Reputatie 7
Badge +2
Is er iemand die mij kan helpen, het soos programma op mijn computer zegt mij dat ik soos moet updaten. Maar de update herkent mijn wachtwoord niet. Wat nu? help help help
via www.sonos.com kan je een wachtwoord reset aanvragen, dan krijg je een mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Het wachtwoord van de website en van Sonos, zou het zelfde moeten zijn, indien je uiteraard je Sonos op je eigen email adres geregistreerd hebt.
Beste Tim, dat had ik allemaal al gedaan maar de update pakt mijn wachtwoord niet.Vandaar mijn hulpvraag
Reputatie 7
Badge +2
Als je een wachtwoord reset doordrukt, en via de mail een nieuw wachtwoord insteld, dan moet deze werken.
Als dit niet wil werken, bel ons dan even dat we met je mee kunnen kijken en je kunnen assisteren.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Benaderbaar van Maandag t/m Vrijdag van 10:00 tot 18:00

Hallo

Bij ons was de oplossing om de bridge uit de stekker te halen.Dan lukte de update wél.

Zorg er dus voor dat er geen bridge aangesloten is.