+1
Gisteren geupdate na 9.3 ..... had ik nooit moeten doen want weer problemen met updaten, van de 7 sonos play one die wij hebben zijn er 6 niet meer te bespelen en de update gaat gewoonweg niet verder......dus mislukte update en weg 6 boxjes......waarom zoveel updates ???? Heb klein beetje veel spijt van onze aankopen, je mag van een systeem als sonos wat nogal duur is een feilloos systeem verwachten met hooguit eens tweemaal per jaar een update en als er een update is dan merken wij er echt niks van ja toch wel 1 ding......grote problemen. Gisteren de helpdesk aan de lijn gehad na uren geprobeerd te hebben de systemen weer aan de praat te krijgen maar de helpdesk kreeg het ook niet voor elkaar, ik denk dat ik alle boxen maar ga dumpen op marktplaats en dan over naar bose.....ben eigenlijk wel klaar met sonos.
Ga straks even 1 box resetten op de fabrieksinstellingen en als dat niet lukt dan komt eruit mijn mond geen goed woord meer uit over het hele sonos systeem, vind het een beetje een B keus merk worden wat verschrikkelijk duur is.