Beantwoord

Unable to save alarm

• 12 September 2018
  • 9 reacties
  • 347 Bekeken

Sinds gisteren lukt het niet meer om alarm-wijzigingen op te slaan. Aanpassen lijkt goed te gaan tot het moment waarop je wil opslaan. Dan komt de melding: unable to save alarm. Wat is hier aan te doen?
icon

Beste antwoord door Tim S 4 October 2018, 15:32

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Wil je een diagnose maken wanneer het probleem voorkomt en het nummer hier vermelden? Zo maak je deze. Het nummer mag je hier vermelden.
Het probleem doet zich nog steeds voor, diagnose nummer is: 1757167464
Reputatie 7
Badge +2
Weet niet of dit het probleem gaat oplossen omtrent je alarm, maar wat ik nu ga beschrijven moet wel eerst worden opgelost alvorens we verder kunnen.
Je maakt gebruik van verschillende wifi punten, iets wat door Sonos niet ondersteunt word.
We zien in de diagnose 2x de wifi Wireless41, 1x uitgezonden door een Thompson, 1x uitgezonden door een TP-link.
Dit is een situatie waarin je wifi aangepast moet worden, of we je zullen adviseren op Sonos wifi over te stappen door 1 component te bekabelen.
Zie graag de volgende Community Post voor een grotere uitleg over het verschil tussen Sonos wifi en Router wifi.
Hoor uiteraard graag of dit je alarm probleem doet oplossen of niet, en zo niet, zien we graag een nieuwe diagnose tegemoet.
Ik heb alles nu op Sonos WiFi. Alarmen zijn nog steeds niet te wijzigen. Nieuwe diagnose is 658790000
Reputatie 4
Badge +3
Heb jij iets van Homey of dergelijke in huis? Er zijn namelijk veel problemen door dergelijke systemen die specifiek betrekking hebben op de bediening van Sonos, dat bepaalde functies niet te gebruiken zijn. Een simpele herstart van dit systeem lost dat probleem dan op. Weet je het niet zeker, haal dan al je netwerkapparatuur eens uit de stroom en zet deze dan weer aan.
Nee, ik heb geen homey oid!
Reputatie 4
Badge +3
Heb je wel zoals gevraagd al je netwerkapparatuur herstart? Vanaf de router, alles wat daar op bekabeld/draadloos mee verbonden is?
Ja, heb ik gedaan maar heeft niet geholpen.
Reputatie 7
Badge +2
Wil je verzoeken ons te bellen
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44
Beide gratis nummers, te benaderen van 10:00 tot 18:00 op maandag t/m vrijdag.