Beantwoord

Unable to add Spotify account

  • 17 August 2019
  • 3 reacties
  • 287 Bekeken

Na constante wifi problemen heb ik mijn hele Sonos netwerk geheel opnieuw geinstalleerd. Het draait nu op sonosnet via de boost. Ik heb alle sonos producten nu met Mac adres op
mijn wifi router gereserveerd en gecheckt of mijn Sonosnet kanaal tenmiste vijf kanalen verwijderd is van dat van mijn router.
Nu dat klaar is lukt het niet meer om mijn Spotify account op Sonos toe te voegen. Krijg steeds de melding: error unable to add Spotify account. Ik heb de router gereset maar dit lost het probleem niet op. Ook van Radio Tunnelen speel de Sonos controler niets meer af. Alleen muziek die op de iphone zelf staat speel ie af. Kan iemand adviseren hoe dit op te lossen is?
icon

Beste antwoord door Tim S 18 September 2019, 13:12

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Er waren helaas problemen met Radio door Tunein, maar dit is opgelost, dus ga er even vanuit dat je op z'n minst weer muziek kan luisteren.
Omtrent de Spotify problemen, zou ik graag een diagnose van de Sonos installatie tegemoet willen zien.
Hoor graag het bevestigings nummer.
Beste Sonos community member. Mijn Wifi verbinding is ook zeer instabiel maar vooral sinds de laatste update valt Spotify steeds weer en is niet met zichtbaar of vindbaar in de Spotify app. Kunnen jullie eens kijken naar dit diagnose nummer? 815631140

Bedankt!
Reputatie 7
Badge +2
Beste Sonos community member. Mijn Wifi verbinding is ook zeer instabiel maar vooral sinds de laatste update valt Spotify steeds weer en is niet met zichtbaar of vindbaar in de Spotify app. Kunnen jullie eens kijken naar dit diagnose nummer? 815631140

Bedankt!

Je wifi verbindingen zien er helaas inderdaad niet goed uit.
Sonos staat nu op kanaal 1.
Zou aanraden kanaal 6 en ook 11 te testen om te zien of er verbetering is.
Sonos-Net kan je aanpassen via: Instellingen > Systeem > Netwerk > Sonos-Net kanaal.