Vraag

uitvallen play5

• 26 november 2017
  • 20 reacties
  • 377 Bekeken

Ik heb (net als meerdere forumbezoekers) problemen met mijn Play 5. 1 van de 2 play 5 is niet meer herkenbaar.Omwisselen (en heel dicht bij de router) maakt geen verschil. Is er een structureel probleem met de play 5??

20 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Als de Play:5 bekabeld aangesloten word, verschijnt de speaker dan?
Indien deze verschijnt ontvang ik graag een diagnose van de installatie.
Ja deze verschijnt. Diagnosenr.

8140367
Reputatie 7
Badge +2
Ja deze verschijnt. Diagnosenr.

8140367

Heb een mail verzonden onder referentie nummer.: 171128-002655
Zie hier graag antwoord op.
Ik heb een zelfde soort probleem met de play 5 gen2 , ik heb er 2 maar wordt er nog maar 1 herkent, blauw/witte lampje brandt gewoon op de speaker die het niet doet , maar kan maar speler terugvinden, iemand een idee , groet Duncan
speler niet vinden bedoelde ik, met de kabel naar de router werkt het wel
Reputatie 4
Badge +3
speler niet vinden bedoelde ik, met de kabel naar de router werkt het wel

Als de Play:5 met netwerkkabel aangesloten wel gevonden wordt, stuur dan even een diagnose zoals hier beschreven wordt en antwoord hier ook even het nummer. Dan kijk ik even of er iets met de Play:5 aan de hand is.
ik krijg bevestigingsnummer 8212034
Zojuist mijn Sonos play5 aangezet, maar een vd twee (stereopaar) is uitgevallen. Kan deze ook niet meer opnieuw toevoegen, lampje brandt oranje rood. Wat is hier het probleem en hoe los ik dit op?
Reputatie 4
Badge +3
ik krijg bevestigingsnummer 8212034
Je Play;5 heeft helaas een defect en zal vervangen moeten worden, stuur even de volgende informatie in een prive bericht naar mij zodat ik dit in gang kan zetten:
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- Emailadres
- Het bovengenoemde diagnosenummer zodat ik weet welke gegevens bij het systeem horen

Zojuist mijn Sonos play5 aangezet, maar een vd twee (stereopaar) is uitgevallen. Kan deze ook niet meer opnieuw toevoegen, lampje brandt oranje rood. Wat is hier het probleem en hoe los ik dit op?
Voor jou geld hetzelfde als voor duncan, sluit de Play:5 even aan met netwerkkabel op de router en als deze dan wel verbindt, stuur een diagnose zodat we dit kunnen nakijken.
Soortgelijk probleem. Play5 wordt draadloos niet meer herkend. Bekabeld wel. Lampje brandt overigens gewoon continu wit. Wat te doen?
Reputatie 4
Badge +3
Soortgelijk probleem. Play5 wordt draadloos niet meer herkend. Bekabeld wel. Lampje brandt overigens gewoon continu wit. Wat te doen?

Zoals hierboven aangegeven: als de Play:5 draadloos niet herkent wordt, sluit deze aan met netwerkkabel en stuur een diagnose zodat we dit kunnen nakijken.
Vanochtend het zelfde probleem. Draadloos kan de Play5 niet worden gevonden. Bekabeld werkt alles naar behoren
Ik krijg ook geen verbinding meer draadloos met de Play 5 gen2. Het lijkt sinds de update van de app. Met kabel heb ik geen probleem. Wat te doen Sonos?
Reputatie 5
Badge +2
Stuur een diagnose in terwijl de speler bekabeld is met het netwerk, post vervolgens het bevestiging's nummer hier.
De play5 2gen is pas drie(3) maanden oud
Bevestigingsnummer is: 8242095
Zojuist ook bericht ontvangen van Sonos Support.
Deze wisten mij te vertellen dat de play5 defect was en dat ze tot vervanging over zullen gaan na ontvangst van NAW gegevens.
Badge
Halo
Reeds netwerk kanaal etc veranderd, geen verbinding meer met play 5. Zelfde probleem ? Diagnose 8267844
Badge
Ticket has been created to replace the unit : br
goedemiddag,
ik heb een vergelijkbaar probleem. mijn play5 (onderdeel van stereopaar, de ander doet het wel) maakt draadloos geen contact met netwerk (statuslamp brand wit). met kabel aangesloten op netwerk (via boost) werkt deze wel. ook lijningang op deze Play5 wordt niet herkend.
heb diagnose doorgestuurd: nr 8385796
Reputatie 5
Badge +2
Het blijkt dat de wifikaart van de Play:5 kapot is gegaan. We vervangen de Play:5 graag voor je. Om dit te doen, hebben we je naam, email, telefoonnummer en het adres nodig waarop de Play:5 vervangen kan worden. Wanneer je me deze gegevens heb gestuurd in een privebericht maak ik meteen een vervanging aan en ontvang je een email met instructies.

Reageer