Vraag

Uitval tuneln radio.

• 3 February 2018
  • 2 reacties
  • 454 Bekeken

Badge
Sinds enkele maanden ben ik een tevreden gebruiker van een Sonos playbar. Echter de laatste dagen heb ik steeds hinder van het wegvallen van tuneln radio, het signaal valt weg en verschuift. Ik heb zojuist tuneln radio rechtstreeks op mijn tablet beluisterd en hier gebeurt het ook, zelfs nog erger. Ik ben via een glasvezel aansluiting verbonden met internet van Telfort/KPN.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Als het op een ander toestel zich ook voordoet, kunnen we meteen uitsluiten dat dit een Sonos probleem is.
Het probleem zou zich voordoen vanwege de mogelijke volgende redenen.

Het radio station zelf.
TuneIn Radio website.
Internet verbinding.

Ervaar je de problemen met andere radio stations? Als dit het geval is kunnen we de 1e reden al uitsluiten.
Het lijkt me sterk dat TuneIn radio grote problemen ervaart, dan hadden wij bij Sonos hier wel al een bericht over ontvangen + een storm aan klanten welke hier klachten over hadden aangedragen.
Mogelijk dat het probleem zich dus bij uw internet verbinding / modem bevind als andere radio stations dit probleem niet veroorzaken.
Soms helpt het om in een modem / router de DNS aan te passen, waarin uw verzoek voor een radio station een andere route het internet op aflegt, en mogelijk de problemen zich dan niet meer voordoen.
Badge
Tim, bedankt voor je reactie.
Het probleem is met hulp van Telfort sevice opgelost.