Beantwoord

Uitbreiding naar extra play 3 of naar play 5

• 19 mei 2019
  • 4 reacties
  • 249 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Beste,

Ik ben momenteel aan het twijfelen over het volgende. Ik heb in de huiskamer 2x play 3 met daarbij een soundbar.

Nu zit ik er aan te denken om nog een play 5 aan te schaffen voor op de slaapkamer plus makkelijk mee naar buiten te nemen.

Toch vraag ik mij ook nog af wanneer ik een extra play 3 koop of deze dan ook in de huiskamer kan met daarbij de rest ( rest is gepaired)? Doet dit iets als ik er nog eentje in het midden achter mij zet? Kan dit?

Maakt een 1e of 2e generatie nog uit? Huidige systeem is 1e.

Alvast bedankt voor je antwoord.
Groet Sidney
icon

Beste antwoord door sidneyr 27 mei 2019, 20:01

Hi Frank,

Bedankt voor jouw feedback. Ik wacht nog even met de aanschaf van een extra speaker.

Wat betreft de internet kabel daar heb ik momenteel zeker geen probleem mee. Sonos systeem werkt als een zonnetje.

Groet, Sidney
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hi Sidney, je kunt een Play5 toevoegen en gebruiken in de slaapkamer, de tuin kan ook maar dat ligt aan er aan hoe sterk het signaal is.

Als je de Play3's hebt ingesteld als surround speakers dan weet ik niet of nog een Play3 achter je gaat plaatsen een prettig resultaat zal geven. Ze speaker zal dan het geluid van de Playbar moeten overnemen en dat geluid is linksvoor/rechtsvoor en dat wil je over het algemeen niet achter je horen vanwege de surround ervaring. Er kan nog een ander probleem ontstaan maar voordat ik dat uitleg wil ik eerst een diagnose ontvangen om je systeem te kunnen inzien.

Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
Reputatie 2
Badge
Beste Frank,

Bedankt voor je reactie. Hierbij de code :
2127479865.

Ik wacht even jouw verdere bericht af.

Wederom bedankt.
Groet, Sidney
Reputatie 4
Badge +3
Dank je wel voor de diagnose. Ik wilde zien hoe je systeem staat ingesteld en of het met een kabel is verbonden.

Je kunt hier nog een speaker achter je aan toevoegen. Ik wijs je er wel op dat het niet het idee is achter het systeem en dat die speaker de data mogelijk te traag kan ontvangen dan je Play3 surround speakers en dat kan voor haperingen opleveren.

Daarnaast raad ik ook aan om de Playbar met een netwerkkabel en niet een surround speaker. Stel je zou nu internetradio luisteren dan komt het binnen bij je rechter surround speaker, deze stuurt de data naar de leider, de Playbar. Echter moet hij het weer terugsturen naar de Play3's om af te spelen en dat betekent dat we onnodig de data heen en weer sturen. Omdat WiFi slechts alleen kan verzenden of ontvangen tegelijk kan je hierdoor tegen problemen aanlopen.
Reputatie 2
Badge
Hi Frank,

Bedankt voor jouw feedback. Ik wacht nog even met de aanschaf van een extra speaker.

Wat betreft de internet kabel daar heb ik momenteel zeker geen probleem mee. Sonos systeem werkt als een zonnetje.

Groet, Sidney

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen