Vraag

tv geluid uit one sl maar wil geen surround

  • 22 November 2020
  • 3 reacties
  • 252 Bekeken

Hoe krijg ik uit de One Sl hetzelfde geluid als de bar? De speakers gaan nu automatisch op surroundgeluid maar wil het volledige stereo geluid.  In de winkel zeiden ze dat het kon. Dus hetzelfde als dat je muziek afspeelt dat er uit alle boxen hetzelfde geluid komt dat wil ik ook als ik tv kijk.. kan iemand dit uitleggen en is het wel mogelijk? Alvast hartstikke bedankt!!! 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

In de Sonos app: Instellingen-Systeem-Beam (+etc)-Audio van surroundspeakers-Muziek afspelen-Volledig

Die staat al op volledig 🤔 er komt gewoon geen volledig geluid uit net als muziek… bedankt voor je antwoord!! 

 

Reputatie 7

Tja. Je wilt dus dat de surroundspeakers geen surround weergeven? Waarom? Dat geeft immers een heel vreemd geluidsbeeld: de stemmen komen niet meer “uit je TV’.

De enige manier om dat voor elkaar te krijgen is ze los te koppelen van de Beam en als stereopaar te koppelen. De stereoset kun je dan groeperen met de Beam - ze lopen dan wel 70ms achter op de Beam.

De instelling die ik je aanraadde zorgt ervoor dat je bij muziek van een Sonos bron (dus niet de TV) vol stereo van de surrounds krijgt. Ik denk dat de verkoper je ook zo begrepen heeft - is ook het meest voor de hand liggend.