Vraag

TuneIn kan niet verbinden

• 9 May 2017
  • 6 reacties
  • 1755 Bekeken

Hallo,

Ik ben op dit moment SONOS 1 spelers via een SONOS BOOST aan het installeren op een nieuwe locatie.

Het lukt mij maar niet om naar TuneIn radio te luisteren. Bij elke radio die ik test krijg ik de melding "Unable to connect to TuneIn".

Is er toevallig een probleem met TuneIn?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
TuneIn werkt op het moment gewoon. Zou je kunnen proberen een diagnose te verzenden? Hoe dit moet vind je hier. Mijn vermoeden is dat dit ook fout zal gaan, maar zo niet dan heb ik in ieder geval informatie over waarom het mis gaat als je het diagnose nummer aan mij doorgeeft.
Hi Nick, Bedankt voor de snelle reactie. Hierbij het diagnose nummer:

7381258

Overigens wil ik even vermelden dat bepaalde radiozenders wel goed blijken te gaan, zoals Fresh FM. Vooral met nederlandse radiozenders lijkt hij moeite te hebben. Bijv. Radio 538 en NPO 3FM

Hopelijk hebben jullie iets aan de diagnose, alvast bedankt!
Reputatie 4
Badge +3
Start je de radiostations vanuit je Sonos Favorieten of vanuit Radio door TuneIn > Mijn Radiostations? Het is namelijk mogelijk dat de links naar de specifieke radiostations die niet werken outdated zijn en dus niet meer werken. Als je de zoekfunctie gebruikt om Radio 538 te zoeken, werkt deze dan wel?
Hoi Nick,

Zojuist geprobeert via de zoekfunctie Radio 538 te zoeken en op te starten maar helaas hetzelfde resultaat. Zelfde bij QMusic
Fresh FM pakt hij wel gelijk, maar dat is niet echt kantoormuziek. 🙂
Reputatie 4
Badge +3
Zou je dan alsnog even een nieuwe diagnose willen sturen nadat je Radio 538 via de zoekfunctie hebt geprobeerd af te spelen? (Dus probeer eerst eens het station af te spelen, wacht totdat er een foutmelding is of dat het geluid uitvalt, en maak een diagnose)