Vraag

TuneIn kan niet door muziek bladeren

• 11 November 2016
  • 6 reacties
  • 581 Bekeken

Hallo,

Wanneer ik in de Sonos desktop applicatie naar TuneIn ga dan krijg ik de melding 'Kan niet door muziek bladeren'. Op andere apparaten (mobiel, tablet) kan dat wel en ook andere muziekdiensten zoals Soundcloud en Spotify hebben dit probleem niet. Het werkt al lange tijd niet, sindsdien al meerdere software updates gehad maar het probleem blijft.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Ik heb hetzelfde probleem gehad, tijdens mijn vakantie in Spanje. Ook muziek afspelen van de bibliotheek (die op mijn iMac staat), icm met een iPhone.
Niet door de muziek kunnen bladeren en muziek en radio vielen steeds weg. Contact gehad met Sonos, maar helaas viel de telefoon verbinding steeds weg.
Zelf door blijven zoeken en nu bleek het de router te zijn, een firmware upgrade van de router heeft alles verholpen.
Hoop dat je dit kan helpen.
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb de diagnose doorgenomen, ik zie hier wat DNS fouten voorkomen, dit kan zijn of de Wifi verbinding is instabiel of de DNS van de provider doet zijn vertaling niet goed. Het beste is om een open DNS in te stellen op de router dit kan zijn de Google DNS: Primair 8.8.8.8 secondair 8.8.4.4 Mocht je hier hulp bij nodig hebben, neem dan telefonisch contact met ons op.
Hallo, Sonos?
Hebben jullie de informatie ontvangen?
Hoe is de computer vebonden met het netwerk? Maak je gebruik van een firewall op de computer? Stuur even een diagnose in vanaf de computer en post je bevestiging's nummer hier.

Geen Firewall, via Wifi verbonden met de router. Net als andere apparaten waarop het wel werkt. Ik heb zojuist de informatie gestuurd, nummer 6742942.
Reputatie 5
Badge +2
Hoe is de computer vebonden met het netwerk? Maak je gebruik van een firewall op de computer? Stuur even een diagnose in vanaf de computer en post je bevestiging's nummer hier.