Vraag

Trueplay tuning op Ipad pro 2020 icm Symfonisk

  • 13 October 2020
  • 14 reacties
  • 402 Bekeken

Ls,

 

aangezien de chat van sonos niet reageert, dit topic.

Ik heb dus een Symfonisk, Ipad Pro 2020.

Nu wordt de Ipad 2020 met IPadOS 14.0.1 ondersteund zover ik zie (KB)

 

Alleen als ik trueplay wil uitvoeren, krijg ik de volgende melding:

 

TruePlay Tuning binnenkort bschikbaar. Trueplay tuning wordt nog niet ondersteund op deze iPad. Volg onderstaande link voor informatie over beschikbaarheid (KB)

 

Zijn er meer personen die hier last van hebben?

Of is dit een bug?

Alvast bedankt

S-MAdD


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

14 Reacties

oplossing:

 

KB

 

Coming soon

  • iPod touch (7th generation)
  • iPad Pro 12.9" (4th generation)
  • iPad Pro 11" (2nd generation)
  • iPhone SE (2nd generation)

 

case closed :(

Reputatie 7

Hij zou het moeten doen inderdaad, enkel de iPod Touch 7 staat “in de wacht”. Over jouw iPad wordt niets gezegd in https://support.sonos.com/s/article/3222?language=nl_NL Tot voor kort was ook de iPhone SE (2020) een probleem.

Als work around: eens een iPhone lenen?

Badge

Nou ik heb hetzelfde probleem. 
 

Maart 2020 iPad Pro aangeschaft en recent de iPhone 12 pro. 
krijg dezelfde melding. 
men dit terwijl de iPad Pro toch al sinds maart uit is. 

Reputatie 7

Als gezegd in je andere topic: kun je niet ergens een iPhone lenen?

Badge

Als gezegd in je andere topic: kun je niet ergens een iPhone lenen?

Als dat de oplossing voor mij was dan had ik deze vraag niet gesteld. 
maar buiten dat om had Sonos het allang gefixed moeten hebben op zijn minst voor de iPad Pro. 
en waarom dan dit probleem bij de consument neerleggen door te zeggen ga maar ergens anders een iPhone lenen, ipv dat dit probleem bij Sonos neer te leggen. 
sonos had dit allang gedaan kunnen hebben toen ze de nieuwe app uit brachten. 

Badge

Als de rits va. Je has niet goed sluit en je hebt deze pas gekocht waar ga je dan heen?

toch ook terug naar waar die vandaan komt. 
of accepteer je dan ook als ze zeggen kan je niet de rits uit je oude jas halen?

Reputatie 7
Badge +3

Kennelijk is de oplossing helemaal niet zo simpel. Het is Apple die kennelijk een andere techniek gebruikt waardoor dit niet meer werkt en nu klagen dat Sonos dit niet oplost. 
Dit is precies waarom het bij Android ook niet werkt, er zijn teveel verschillende microfoons gebruikt. 
 

Sonos moet het nu maar oplossen, maar moet daarbij rekening houden dat ook de gebruikers van eerdere iOS apparaten trueplay nog gewoon kunnen gebruiken.

Je vergelijk met de rits gaat niet op. Je kocht een jas met een rits en daarvan mag je verwachten dat het werkt cq gerepareerd wordt. Dit omdat het een bestaande combi is. Koop je een jas waar ook een binnenvest  in geritst kan worden, die je loskoopt, dan kan het in de loop van de tijd gebeuren dat er een ander type rits gebruikt wordt door externe bedrijven. Gevolg…….. past niet. Wie zou dit dan moeten oplossen? 

Badge

Kennelijk is de oplossing helemaal niet zo simpel. Het is Apple die kennelijk een andere techniek gebruikt waardoor dit niet meer werkt en nu klagen dat Sonos dit niet oplost. 
Dit is precies waarom het bij Android ook niet werkt, er zijn teveel verschillende microfoons gebruikt. 
 

Sonos moet het nu maar oplossen, maar moet daarbij rekening houden dat ook de gebruikers van eerdere iOS apparaten trueplay nog gewoon kunnen gebruiken.

Je vergelijk met de rits gaat niet op. Je kocht een jas met een rits en daarvan mag je verwachten dat het werkt cq gerepareerd wordt. Dit omdat het een bestaande combi is. Koop je een jas waar ook een binnenvest  in geritst kan worden, die je loskoopt, dan kan het in de loop van de tijd gebeuren dat er een ander type rits gebruikt wordt door externe bedrijven. Gevolg…….. past niet. Wie zou dit dan moeten oplossen? 
 

tuurliijk moet Sonos het oplossen  

Sonos verkoopt een product en die ze laten ondersteunen met een app uit de AppStore van Apple  

en als iets eerder heeft gewerkt dan moet Sonos er ook voor zorgen dat het blijft werken  

dat noemen ze ondersteunen  

met Sonos producten uit de eerste lichting heeft Sonos besloten deze niet meer te ondersteunen  

dit is een logische keuze van hun  

mee kunt niet aan de gang blijven met ondersteunen  

maar het zou toch wel heel netjes zijn wanneer Sonos nieuwe producten en een nieuwe app op de markt brengt ervoor zorgt dat deze wel ondersteunt worden  

en zeker als dat na 8 maanden nog niet opgelost is dan vind ik dat een kwalijke zaak  
ik heb geen nieuwe binnenjas besteld. 
Sonos zeg dat deze nieuwe “binnenjas” binnenkort wel past. 
onder deze omstandigheden mag ik dan ook van Sonos verwachten dat ze er dan daadwerkelijk voor gaan zorgen dat die nieuwe bijnenjas gaat passen. 
sonos verkondigt namelijk zelf dat dit zo is. 
tenminste dat staat in de app wanneer ik trueplay wil toepassen met mijn nieuwe spullen. 
 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Daar zullen ze dan ook alles voor doen, maar wanneer je het nu geregeld wilt hebben dan is de oplossing van @106rallye een uitstekende en zal je geduld moeten hebben. 

Badge

Alles aan doen vind ik dus tegen vallen als je vanaf maart al van een probleem op de hoogte bent en dit links laat liggen. 
mals je ergens alles aan doet dan was dat binnen die tijd allang geregeld. 
maar inderdaad in 1 ding heb je gelijk. 
Ik zal geduld moeten hebben, hoe triest ik het ook vind. 

Reputatie 7
Badge +3

Een simpele conclusie om te stellen dat Sonos het links laat liggen. Alleen Sonos kan vertellen wat het probleem is. Je maakt mij niet wijs dat ook Sonos dit niet heel graag opgelost ziet. Kennelijk is het niet zo eenvoudig. Wat we Sonos kunnen verwijten is een gebrek aan informatie.

En nogmaals, geduld is niet nodig. Je hebt maar 1 persoon met een wel werkend iOS device nodig en die zijn volgens mij best makkelijk te vinden.

Badge

Aan jou trouwe houding richting Sonos maak ik op dat Sonos het niet makkelijk fout kan doen bij je. 
 

het is geen simpele conclusie die ik trek. 
Ik kan geen andere conclusie trekken. 
mie maakt mij niet wijs dat een bedrijf zoals Sonos, met overigens topproducten, dit niet allang opgelost had kunnen hebben. 
men dst is een conclusie die ik kan trekken daar het tegendeel niet aangetoond wordt. 
 

maar ik vind het nu wel welletjes geweest. 
het is de ene na de andere herhaling die er nu valt. 
of denk je dat ik de opmerking van een andere iPhone lenen niet gelezen heb of snap?

 

het ga je goed in al je wijsheid. 

Reputatie 7

@Hendrik145 Het lijkt erop dat Sonos de Trueplay voor nieuwe iOS devices niet heel snel voor elkaar heeft. Niemand weet echter of dat laksheid is of dat er technische problemen zijn. Ik vind jouw conclusie dat Sonos zijn best niet doet wel wat erg kort door de bocht. Je lijkt een beetje je eigen lol bij zo’n dure aankoop te vergallen…..

En inderdaad het probleem is oplosbaar, maar dat ik zal niet weer zeggen….. ;-)

Badge

@Hendrik145 Het lijkt erop dat Sonos de Trueplay voor nieuwe iOS devices niet heel snel voor elkaar heeft. Niemand weet echter of dat laksheid is of dat er technische problemen zijn. Ik vind jouw conclusie dat Sonos zijn best niet doet wel wat erg kort door de bocht. Je lijkt een beetje je eigen lol bij zo’n dure aankoop te vergallen…..

En inderdaad het probleem is oplosbaar, maar dat ik zal niet weer zeggen….. ;-)

Ik vergal mijn eigen lol niet, integendeel. 
Ik wil er gewoon alles uit halen wat er in zit. 
zoals je zegt bij zo’n dure aankoop vind ik dat dat moet kunnen. 
men ja ik weet dat dat ook anders kan. 
mik wil alleen deze dure aanschaf kunnen bedienen en bewerken met mijn andere dure aanschaffen.