Beantwoord

Trueplay blijft hangen

• 2 May 2018
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Sinds ik een iPhone X heb (toeval?) doet het volgende probleem zich voor: Zowel bij mijn play 3 als ook bij mijn play 5 (eerste type) die in verschillende ruimtes staan sluit Trueplay niet af. Het blijft hangen met het bericht 'even geduld terwijl Trueplay het geluid/de speaker bijwerkt'. In het verleden duurde dat hooguit 1 of 2 minuten.
icon

Beste antwoord door Tim S 9 May 2018, 09:38

Zou je willen verzoeken de KPN modem and de 4 Sonos componenten opnieuw op te starten door het stroom te ontkoppelen en opnieuw aan te sluiten.

Tevens de telefoon graag helemaal uit en aan zetten.

Als het probleem zich dan nog voor blijft doen, neem dan aub telefonisch contact op met onze support desk.

NL: 0800 555 1234

BE: 0800 644 44
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Zou je nadat je dit probleem ervaart een diagnose willen sturen? Je zal eventueel de app moeten afsluiten en opnieuw moeten opnemen voordat je de diagnose kan verzenden. Graag ontvangen we het diagnosenummer in antwoord.
Hoi Nick, opnieuw geprobeerd, blijft weer hangen. Diagnose verstuurd. Het bevestigingnummer is 171447801
Reputatie 7
Badge +2
Zou je willen verzoeken de KPN modem and de 4 Sonos componenten opnieuw op te starten door het stroom te ontkoppelen en opnieuw aan te sluiten.
Tevens de telefoon graag helemaal uit en aan zetten.
Als het probleem zich dan nog voor blijft doen, neem dan aub telefonisch contact op met onze support desk.
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44