Beantwoord

True Play installeren

• Novice
  • 4 Reacties
Ik probeer true Play te installeren maar krijg steeds de melding dat er teveel geluid is. Ik heb het nu ook al snachts geprobeerd en het is echt muisstil. Is er misschien een ander probleem?
icon

Beste antwoord door mic80 15 mei 2019, 22:59

Uiteraard had ik geen hoesje. Ik deed alles volgens de regels. Zelfs de klok weggehaald. Nu de oplossing: de iPhone van mijn vrouw gebruikt.. gelijk goed!

Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Trueplay is redelijk accuraat, en kan dingen horen die wij met het menselijk oor niet kunnen horen, denk hierbij aan hoge frequenties en dergelijke.
Misschien andere electronica uitzetten zodat de microfoon van je telefoon deze geluid niet verneemt zoals deze dit eerder wel deed.
Weet ook zeker dat je geen hoesje om je telefoon hebt, dit kan de Trueplay setup tegen werken.
Uiteraard had ik geen hoesje. Ik deed alles volgens de regels. Zelfs de klok weggehaald. Nu de oplossing: de iPhone van mijn vrouw gebruikt.. gelijk goed!
Reputatie 4
Badge +2
mic80 schreef:

Misschien dat er wat stof in het gaatje van je microfoon zat waardoor het geluid hierdoor niet goed zou aankomen.
Wel fijn om te horen dat je de Trueplay hebt kunnen uitvoeren.
Veel plezier van je Sonos!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen