Beantwoord

Tikkend geluid in playbase

  • 1 May 2019
  • 7 reacties
  • 761 Bekeken

Ik heb sinds kort een onregelmatige tikkend geluid in playbase.super irritant. Ik zie dat er geen update of zo beschikbaar is. Is dit een bekend probleem en weet iemand wat er ana gedaan kan worden. Het is steeds een zachte tik op achtergrond alsof er steeds een druppel valt
icon

Beste antwoord door Tim S 27 May 2019, 10:46

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Ik heb diagnose gestuurd nummer 1865363844. Misschien zien jullie daar iets in bij sonos
Reputatie 5
Badge +3
Dan kje wel voor het insturen van je diagnose. Ik zie hier niks aan terug dat je Playbase een tikkende geluid zou produceren. Is dit enkel wanneer je tv kijkt of ook bij het luisteren van muziek via onze app?
is alleen via tv kijken. Ik zal eens verder zoeken of het in de tv zit. Dank voor nakijken!
Ik heb sinds de laatste update exact hetzelfde probleem! Maar wel in de play:1 icm de Beam. Alleen bij Tv kijken. En pas sinds de laatste update...
Ook ik ervaar een tikkend geluid in de Play one en soms in de Playbar.... stekker van de apparaten erin en eruit heeft helaas niet geholpen. mogelijk een software update foutje/bug..??
Reputatie 7
Badge +2
Wil mensen met dit probleem verzoeken ons een email te sturen, de mail kan naar support@sonos.com

Graag zien we in deze mail een diagnose tegemoet kort aangemaakt nadat dit tikkend geluid zich zou voordoen.
Ook vernemen we graag op welke speaker het tikkende geluid vernomen werd, de soundbar? de linker of rechter of beide achter speakers? of misschien allemaal tegelijkertijd?
We vernemen ook graag wat de zender is waar je naar kijkt, en wat het programma was wat werd weergegeven op deze zender. (reclame/film/praat programma?)
Badge

Sinds een paar weken heb ik een irritant tikkend geluid die de kop op komt steken.

Gebruik KPN tv en ook via Netflix.

waar kan dit aan liggen?

heb een diagnose gestuurd met nummer : 1871618900

hoop dat jullie weten wat dit is en makkelijk op te lossen is want ik heb nog steeds garantie op deze bar