Beantwoord

Tijdelijk surround speakers uitzetten

  • 6 January 2019
  • 6 reacties
  • 2112 Bekeken

Ik heb een beam en 2x play1 als surround. Dit is voor geluid van TV goed maar als we radio willen luisteren dan zou ik graag het geluid alleen uit de beam willen hebben.
Is het mogelijk om de surround speakers snel in en uit te schakelen zonder deze volledig als surround boxen te verwijderen?
icon

Beste antwoord door Ron H 6 January 2019, 18:16

Bekijk origineel

6 Reacties

Ga in de app naar meer Dan naar instellingen vervolgens instellingen kamer dan naar je beam Dan naar geavanceerde audio vervolgens instellingen surround hier kun je het eea instellen/uitzetten.
Thnx
Badge

Omgekeerd, is het mogelijk om in een surround opstelling, de sound de playbar (thv de televisie en in een gesloten kast ingebouwd wanneer er geen televisie gekeken wordt) uit te schakelen wanneer er radio beluisterd wordt, zodat er dan enkel geluid komt uit de surround speakers?

Badge

Zo doe ik het al die tijd nu ook.

Savonds als de kids op bed liggen en ik alleen de playbase aan wil hebben de zet ik deze op de nachtstand en dan via het doorlopen van het hele menu ook de suroundspeakers.

 

Ik heb al een aantal keren in het Beta test team tijdens diverse testen aangegeven dat een knop in het startscherm hiervoor erg makkelijk zou zijn.

Tot op heden helaas nog niets.

Reputatie 7
Badge +3

@User370842_1 . Nee dat kan niet. De playbar is de hoofdspeaker die de surroundopstelling aanstuurt. 

Badge

-

Reageer