TIDAL valt steeds weg

• 11 mei 2015
  • 3 reacties
  • 1255 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb een proefabonnement op Tidal lopen, maar het lijkt een grote teleurstelling te worden met deze streaming muziekdienst. ( heb 100 mb snelheid )
Jaren hoopte ik al op een dienst als deze om in cd kwaliteit muziek te kunnen afspelen. Maar steeds stoppen nummers en gaat hij naar de volgende track.( in het begin van mijn abonnement heb ik hiervan niets gemerkt ) Krijg meldingen over buffer problemen, verkeerd gecodeerd, en verbinding met Tidal verbroken. Hij speelt regelmatig het begin van een track en springt naar de volgende met eerder de melding dat het nummer verkeerd gecodeerd is.
Is er iemand die dit herkend.

3 Reacties

Reputatie 2
En geen problemen met andere streamingsdiensten zoals bv Spotify of internetradio?
Het is max 320 kbps, maar ik blijf toch mooi bij Spotify waar ik nog nooit problemen heb mee gehad...
Reputatie 2
En geen problemen met andere streamingsdiensten zoals bv Spotify of internetradio?
Het is max 320 kbps, maar ik blijf toch mooi bij Spotify waar ik nog nooit problemen heb mee gehad...

Ik ga morgen 2 dagen Spotify proberen met het account van mijn zoon, hij gaat dan mijn Tidal account op zijn Sonos uitproberen. Ben erg benieuwd.
Heb verder geen problemen met andere streaming zoals tv.
Reputatie 2
Mijn zoon heeft met zijn sonos op een andere locatie in de stad dezelfde problemen. Dus het ligt aan Tidal, vandaag heb ik jammer genoeg een punt achter het proefabonnement gezet. Tidal was nu net iets waar ik jaren op zat te wachten. Muziek in cd kwaliteit en niet het afgevlakte MP3 geluid van Spotify die wel goed werkt op mijn sonos.

Reageer