Beantwoord

Televisie app

• 30 April 2018
  • 4 reacties
  • 879 Bekeken

Goedemiddag,
Komt er ook een App voor Samsung televisies ?
Ik gebruik nu de Spotify App maar mis daarin natuurlijk veel functies ten opzichte van de SONOS app.
Ik kijk uit naar uw reactie!
icon

Beste antwoord door Emily P 3 May 2018, 16:42

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Dus een Sonos app in de Tizen appstore?
Tv volume zachter zetten of muziekje wijzigen: switchen naar smart tv, sonos app starten en je ding doen.
Persoonlijk lijkt me de bediening nogal rottig (als ik kijk naar de bediening van andere apps op mijn samsung tv)
@reinier
Bedankt voor je reactie!
Ik bedoel idd in Tizen appstore. Ik snap je reactie dat niet alle apps even gemakkelijk zijn die daar aangeboden worden maar SONOS is in alles beter toch ?
Spotify werkt super in die app en je ziet dan mooi wat de komende nummers zijn. Ook het kiezen van je eigen lijsten gaat goed.
Het volume van de SONOS 5.1 set gaat ook maar de overige speakers zijn dan niet te regelen omdat de kamerfuncties niet beschikbasr zijn op deze manier.
Het is zelfs nog reclame voor SONOS want als je een verjaardag hebt ziet iedereen wat ze willen hebben. Gemiste kans als ze hier niet op inhaken lijkt mij....
Reputatie 4
Badge +3
Op dit moment is er nog geen intentie of informatie over een mogelijke app voor TV. Dat wil niet zeggen dat dit nooit zal komen, maar verder hebben we hier nog niet iets over gehoord.

Lehetséges, hogy a Samsung TV-n az IKEA és a Sonos együttesét egy szimfonikus eszköz, vagy egy TV-lapot?