Beantwoord

Te ver van router

• 21 November 2018
  • 2 reacties
  • 286 Bekeken

Badge
Ik installeerde in de badkamer opnieuw de ZP100. Deze speelde enkele minuten en viel dan terug weg.
Ik krijg foutboodschap als il wil toevoegen

Hoe kan ik dit oplossen?
ZP100 kan niet dichter (want dan is andere ruimte).
Zijn er manier om te versterken zodat signalen steeds doorkomen?

Alvast bedankt voor nuttige tips

icon

Beste antwoord door Tim S 29 November 2018, 13:27

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 1
Badge +1
Als het om een enkele speaker gaat kan je overwegen een powerplug, zonder WiFi (veel goedkoper), te kopen en de speaker daar bedraad op aan te sluiten.
Indien het om een groter systeem gaat raad ik aan een sonos boost te kopen dan heb je zeker een goede ontvangst maar kijk dan wel even om je heen voor de prijs zodat je niet te veel zal betalen.
Reputatie 7
Badge +2
Eigenlijk raden we af om Sonos via het stroomnetwerk van zijn data aanvoer te voorzien, officieel ondersteunt Sonos dus geen EoP (ethernet over Power).
In sommige huishoudens kan dit werken, en als het goed werkt, wie zijn wij dan om te zeggen het niet zo te gebruiken, maar vanuit een moment dat er problemen zijn kunnen wij weinig tot geen support bieden en verzoeken we je het eerst neer te zetten zoals we wel ondersteunen.
Het liefst ontvang ik eerst een diagnose van de Sonos installatie om te zien hoe de ZP100 zijn werk doet, misschien is er een defect en moet het vervangen worden, misschien staat het inderdaad op het randje van hoever wifi reikt.
Heb je nog meer Sonos producten naast deze ZP100 die wel goed werken?