Beantwoord

Te hoog geluid bij streamen. muziek

• 6 april 2019
  • 8 reacties
  • 291 Bekeken

Badge
Ik vind de hoge tonen te hoog. De instellingen heb ik iets aangepast met minder hoge tonen. Ik gebruik Spotify, ik heb getuned. Kan ik een diagnose sturen?
icon

Beste antwoord door Tim S 9 mei 2019, 10:38

Sorry voor de late reactie,
Omtrent Trueplay, het staat aan of uit, er is helaas geen tussenweg.
Wel kan je de speaker anders positioneren, om Trueplay opnieuw uit te voeren, om te luisteren of het beter zou klinken.
Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Als je de treble naar onder haalt, zijn de tonen dan nog te hoog? Een diagnose kan je sturen maar zal niet helpen, alleen met de instellingen spelen zal een uitkomst bieden.
Badge
Dank voor jouw reactie. Ik bedoel eigenlijk dat ik de toon te scherp vind. De kwaliteit is overigens uitstekend. Met treble regelen helpt wel iets, ben alleen bang dat ik dan weer sommige hoge tonen te veel terugdraai. Ik probeer het er maar mee. Er zal wel geen andere oplossing zijn om in te stellen. Een ander soortgelijk topic is ook al een paar jaar oud.
Reputatie 5
Badge +3
Ik vrees er ook voor dat er idd niet veel meer in te stellen valt, spijtig.
Zelf zou ik ook graag meerdere instellingen zien.
Ik hoop dat je het toch nog een beetje tot je tevredenheid kan afgesteld krijgen.
Alvast veel succes.
Badge
Dank je wel. We zullen het zien.
Reputatie 5
Badge +2
Kan je het systeem testen zonder Trueplay ingeschakeld te hebben.Controleer of er dan verschil te horen is.
Badge
Zonder Trueplay scheelt dat inderdaad. Ik mis echter dan ook veel dynamiek. Is er een tussenweg?
Reputatie 7
Badge +2
Sorry voor de late reactie,
Omtrent Trueplay, het staat aan of uit, er is helaas geen tussenweg.
Wel kan je de speaker anders positioneren, om Trueplay opnieuw uit te voeren, om te luisteren of het beter zou klinken.
Badge
Dank. Uitzetten betekent verlies aan dynamiek. Minder treble helpt ook niet. Toch wel vervelend af en toe die te hoge tonen. We doen het er maar mee.

Reageer