Beantwoord

Symfonisk Boekenplank hapert na installeren nieuwe wifi

  • 4 July 2021
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Ik heb al enige tijd een Symfonisk Boekenplank speaker, maar sinds ik afgelopen week een nieuwe router en Wifi-punt (van T-Mobile) heb geïnstalleerd, hapert de verbinding en valt het geluid onregelmatig enkele seconden weg om vervolgens door te spelen.

Edit: Overigens heb ik ook 2 stuks Play:1, deze werken ook op het nieuwe wifi-netwerk perfect en zonder hapering

 

Ik zag al dat ik niet de enige ben, maar kan niet echt vinden waar deze vraag onder valt (verplaatsen naar de juiste? graag!)

 

Een diagnose heb ik al gestuurd: 1420220234

icon

Beste antwoord door Erooij 4 July 2021, 11:05

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +3

Diagnoses worden niet uitgelezen op dit forum. Je zult hiervoor maandag even moeten bellen met Sonos.

Zou een meelezende Sonos medewerker wat meer kunnen zeggen over de toch wel veel voorkomende problemen met de Symfonisk? Het valt op dat, zoals ook hier, heel vaak de overige apparatuur wel werkt en alleen de Symfonisk voor problemen zorgt. Of soms ook de overige apparatuur, maar dit wordt dan opgelost door de Symfonisk er tussenuit te halen. Dit kan toch haast geen toeval zijn en niet simpel op te lossen met een netwerkaanpassing, want waarom werkt de rest dan wel.