Beantwoord

Surround systeem verdwenen

  • 26 February 2021
  • 3 reacties
  • 198 Bekeken

Sinds een paar dagen is mijn surround systeem bestaande uit 2x Sonos play:1, 1x Beam en 1x Sub verdwenen uit de app. Mijn Move is wel nogsteeds zichtbaar en werkt ook. 

Alle speakers zijn al een keer gereset, ik kan alle speakers vinden om ze opnieuw te installeren. Maar ze blijven aangeven dat er geen verbinding gemaakt kan worden, zelf nadat er een Ethernet kabel in is gestoken. Nadat mijn Beam aangeeft verbonden te zijn begint de tv installatie. Niets anders dan meldingen dat er een andere apparaat zorgt dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Als ik dat heb weten te omzeilen blijft de speaker een minuutje in m'n lijst staan en verdwijnt dan weer. 

Dan moet hij weer gereset worden, want hij blijft een wit lampje aangeven alsof het wel gewoon werkt.

Ik snap er in ieder geval nog maar weinig van, vooral omdat de move het perfect blijft doen.

icon

Beste antwoord door Frank N 1 March 2021, 15:31

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

 

Gedaan wat hier staat, helaas verschijnt er niets

Reputatie 5
Badge +3

Mocht je nog altijd dit probleem ervaren dan kun je ons misschien het beste even bellen. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support