Beantwoord

Surround doet het opeens niet meer. Playbase met Play 1's

• 21 November 2018
  • 4 reacties
  • 284 Bekeken

De surround heeft het een tijd hier goed gedaan. In totaal heb ik 2 surround (2 play 1's) aangesloten op een PlayBase. Dit heeft een tijd goed gedaan. Totdat de PlayBase niet meer op Wifi zat en de verbinding verbrak met de Play 1's. De PlayBase vervolgens een internetkabel in gedaan, maar krijg de Play 1's niet meer gekoppeld aan de PlayBase. Ik krijg dan de volgende melding:
"Installatieprobleem. Er heeft zich een probleem voorgedaan bij het voorbereiden van de speakers. Controleer de netwerk of netstroomverbinding van de speakers in deze kamer"
Wat is de oplossing, wie kan mij helpen. Bij voorbaat dank

Diagnose: 81520199
icon

Beste antwoord door Tim S 10 December 2018, 10:55

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Wil je verzoeken de Playbase bekabeld op het netwerk aan te sluiten met ethernet kabel, zodat deze gevonden word in de Sonos software.
Als deze naar voren komt in de software, graag via de Instellingen -> Geavanceerde Instellingen een diagnose aanmaken.
Je zult een bevestiging's nummer zien staan op uw scherm, en dit nummer wil ik je vragen naar mij terug te koppelen in je bericht hieronder.
Gedaan, bevestigingsnummer is 1377062745
Heb je btw ook een pm gestuurd, had ook gereageerd bij een ander topic. Daarin zei je dat mijn wifi kapot was van de Sonos. Dus bij deze 🙂
Reputatie 7
Badge +2
Mail verzonden onder ticket: 00461288
Hier zien we graag reactie op terug.