Suround speakers vallen continu weg

  • 25 May 2021
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Helaas heb ik sinds kort een probleem met mijn Sonos systeem (Beam en 2x Sonos One). Het geluid van beide Sonos One’s valt om de paar seconde weg… op beide speakers, ik heb al geprobeerd het wifi kanaal te veranderen echter werkt dit niet, kunnen jullie misschien iets zien in de diagnose 621493091 ?

 


3 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Diagnoses worden niet uitgelezen via dit forum. Je zult contact op moeten nemen met Sonos.

 

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Wim1986, welkom bij de Sonos community!

De diagnose kan ons zeker helpen bij het vaststellen van de oorzaak van je probleem.  

Zoals @Erooij hierboven al aangaf, lezen wij geen diagnoses uit via het forum en daarom ook het verzoek om even telefonisch contact met ons op te nemen.

Via de telefoon hebben wij wel de mogelijkheid om diagnoses uit te lezen en kunnen we live ondersteuning bieden.

We wachten je telefoontje af!

Vanmiddag via chat contact gehad met helpdesk van Sonos. Ik werd erg vriendelijk en goed geholpen door een medewerker, het probleem bleek te zitten in mijn Beam, in de instellingen was de wifi uitgeschakeld (dit leek mij geen probleem omdat de Beam bedraad is aangesloten) echter gebruikt de Beam de wifi voor communicatie met de 2 Sonos One’s, na het weer inschakelen van de wifi werkte mijn set weer perfect 👍🏼 

Reageer