Beantwoord

subwoofer instellingen in de app

  • 25 July 2021
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Dag iedereen 

 

Ik heb vandaag de sonos app gedownload en een zeer simpele setup geïnstalleerd.  1x connect amp (De eerste generatie) , hierop heb ik 2 speakers aangesloten en een actieve subwoofer van db Technologies (aangesloten via de sub rca uitgang op de connect amp) . Omdat de subwoofer ver weg van de connect amp staat werk ik met een draadloze audio zender en ontvanger van Denon. Deze setup werkt , alleen geeft de sub uitgang te weinig signaal waardoor mijn subwoofer enkel signaal krijgt als de connect amp zo goed als op maximaal volume staat. (Niet echt ideaal dus 🙈) volgens mijn opzoekwerk zou je dit in de app moeten kunnen aanpassen via settings/ room/ sound... jammer genoeg staat daar bij mij enkel de EQ en de geluidsbegrenzing. Het sub menu ontbreekt,  heeft er iemand een idee waar ik de instellingen van de externe subwoofer kan vinden? Alvast bedankt! Groeten Koen 

 

icon

Beste antwoord door Erooij 25 July 2021, 09:53

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb zelf geen amp, maar vermoed dat het sub menu alleen getoond wordt voor de Sonossub. Bij een vaste sub kan je normaal gesproken diverse zaken regelen via knoppen op de sub zelf, hetgeen dan bij een Sonossub weer niet kan en waarvoor je de app moet gebruiken.

Ik heb zelf geen amp, maar vermoed dat het sub menu alleen getoond wordt voor de Sonossub. Bij een vaste sub kan je normaal gesproken diverse zaken regelen via knoppen op de sub zelf, hetgeen dan bij een Sonossub weer niet kan en waarvoor je de app moet gebruiken.

Dat zou jammer zijn want ik ga niet rechtstreeks naar de sub. De draadloze audio verbinding van Denon zit er nog tussen, en daar kan ik het signaal niet versterken.