Sub werkt niet meer


Beste,

 

Sinds enkele dag knippert het lampje wit. Na een minuutje knipperen blijft het wit branden. Ongeveer een minuut later begint hij ionieuw te knipperen.

De sub is gekoppeld met een beam en twee ones. Wanneer ik in de app ga kijken in mijn systeem, zie ik de sub nergens tussen staan. 
Ik heb hem al eens verwijderd en terug willen toevoegen. Wanneer ik hel dan wil koppelen met de andere speakers, geeft hij een foutmelding dat ik het apparaat moet inschakelen en aansluiten op het netwerk. Echter staat hij aan en het netwerk is ok.

Kan ik nog iets anders proberen of is hij defect?

Alvast bedankt,

Stoffel

 


18 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hier wat info over de leds. https://support.sonos.com/s/article/226?language=nl_NL
Het lijkt dus op een netwerkprobleem. Mogelijk is je wifikaart defect. Wat je kan proberen is om hem tijdelijk bekabeld aan je router te hangen.

Anders een diagnose van je systeem maken, nummer noteren en bellen met Sonos. Via dit forum worden geen diagnoses uitgelezen.  

Exact hetzelfde probleem hier. Ook sinds enkele dagen. Via netwerkkabel wel een keer aan de praat gekregen. Daarna zonder kabel weer geen verbinding. 
 

Nu met kabel werkt hij ook niet best en valt hij elke keer weg. Heb ondertussen ook de software-update geïnstalleerd. Maar dit helpt niets.

Reputatie 7
Badge +3

Diagnose maken en op een werkdag bellen met Sonos. 

Bedankt voor je reactie. Ga ik doen. Komt vast weer goed.

Badge

Is jou probleem al opgelost… want ik ervaar precies het zelfde probleem.. en heb ook de zelfde opstelling.. Beam.. 2 one’s en een sub

Ja, bij mij is het opgelost maar niet door support. Ik was van plan om na het weekend te bellen maar een dag later werkte hij ineens weer naar behoren. Het is dus helaas onduidelijk wat het geweest is. Wat ik gedurende het weekend heb gedaan: Ik heb hem uit het systeem gehaald en opnieuw toegevoegd. Heb hem ge-update. Maar ik heb ook in mijn Frizbox router het een en ander nagekeken. Hier stonden een aantal leases in voor diverse Sonos apparaten (meer dan ik aan apparaten heb). Dit een beetje opgeschoond. Uhhh modem / WiFi herstart tja beetje de standaard dingen. Hij heeft af en toe aan een ethernet kabel gezeten om toch maar weer wat te proberen. Uit het niets werkte hij weer. Ook zonder ethernet kabel. Het is niet veel maar ik hoop dat je er iets mee kunt. 

ik heb sinds kort dat de sub weg is de volgende ochtend op kpn v10a modem.

als ik dan de modem uit en dan weer aan zet is die weer terug ik heb alles al geprobeerd.

iemand een idee of weet een oplossing hiervoor?

 

Reputatie 7
Badge +3

Dit zou dan wel eens het probleem kunnen zijn wat ontstaan is na een kpn update. Er staan hier diverse berichten over opdit forum. Schijnt nog geen oplossing voor te zijn.

Oke bedankt voor je reactie

Reputatie 7

Zie 

 

Ze gaan waarschijnlijk modem terug Zetten naar vorige versie

Mijn sub werkt helemaal niet meer.

Lampje gaat niet branden bij insteken.

Heb de kabel al vervangen maar zonder resultaat...iemand een idee?

Reputatie 5
Badge +3

Mijn sub werkt helemaal niet meer.

Lampje gaat niet branden bij insteken.

Heb de kabel al vervangen maar zonder resultaat...iemand een idee?

Maandag even bellen..

Mijn sub werkt helemaal niet meer.

Lampje gaat niet branden bij insteken.

Heb de kabel al vervangen maar zonder resultaat...iemand een idee?

Maandag even bellen..

Ja ga ik doen!💪

Mijn sub werkt helemaal niet meer.

Lampje gaat niet branden bij insteken.

Heb de kabel al vervangen maar zonder resultaat...iemand een idee?

Maandag even bellen..

Ja ga ik doen!💪

 

Is dit intussen opgelost? Denk hetzelfde probleem bij me te hebben bij mijn sub…

Reputatie 7

Heb je al gebeld met Sonos?

Mijn sub is uit gaat ook niet meer aan meedere stopcontacten gebruikt maar lampje gaat niet branden ??

Reputatie 7
Badge +3

Zie de reactie van @106rallye boven je bericht. 

Reageer