Beantwoord

SUB valt regelmatig uit (geen geluid)

• 27 November 2018
  • 3 reacties
  • 293 Bekeken

Badge +1
Ik ben in het bezit van een SONOS Playbar, 2 Play1's en een SUB.
Het valt me de laatste tijd op dat de SUB niet altijd 'werkt': er komt dan geen geluid uit. Het witte lampje brandt gewoon stabiel wit, maar de SUB zelf doet niets.
De oplossing is dan om de stroomkabel van de SUB er even uit te halen en na een paar seconden weer aan te sluiten. De verbinding wordt dan weer hersteld en de SUB doet het dan weer.
Ik vraag me echter af, wat de oorzaak kan zijn: De SUB staat wel in de buurt van mijn Wifi access point, misschien verstoort dat het signaal?
icon

Beste antwoord door Tim S 30 November 2018, 10:00

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Is goed, veel plezier van de Sonos, hoop dat de Sub gewoon netjes blijft meewerken, zo niet dan zien we de diagnose graag tegemoet.
Badge +1
Dag Tim,
Momenteel doet de SUB het sinds een paar dagen weer normaal. Mocht hij echter weer een keer 'niet meedoen', dan zal ik een diagnose aanmaken en die hier posten. Mvr.gr.
Reputatie 7
Badge +2
Mogelijk dat wifi storing hier een oorzaak in is, maar om een duidelijk beeld te kunnen geven zie ik graag eerst een diagnose van de Sonos installatie tegemoet.
Maak de diagnose graag aan als je ervaart dat de Sub zijn werk niet doet, maar wel nog in de app aanwezig is.