Beantwoord

sub toevoegen lukt niet

• 30 november 2019
  • 7 reacties
  • 323 Bekeken

Hallo,

Wij hebben een nieuwe sub (mat). Ik wilde em toevoegen aan het systeem met de playbar En 2 ons. Dat lukte echter niet, kreeg melding dat hij met kabel aan router moest. Dit gedaan, toen ik em toevoegen. Vervolgstap is echter dat hij geüpdate moet, maar daar krijg ik foutmelding 803. Update lukt niet.

Hoe kan dit en wat te doen? Want helaas nu niet te gebruiken?

icon

Beste antwoord door Frank N 4 december 2019, 11:02

Met betrekking tot inloggen op je pc, we zijn professioneel en experts in ons werk en nemen je privacy hoog in vaandel. Alles wat wij doen op je pc kun je zien en op elk moment mag je aangeven dat je de Teamviewer verbinding wilt verbreken als het je niet lekker zit.

Bekijk origineel

7 Reacties

Hallo hier hetzelfde probleem vandaag ook de sonos sub mat gekocht en krijg hem niet geïnstalleerd geeft steeds probleem update aan 

Heb contact gehad met sonos en die hebben het opgelost en de sub doet het eindelijk 

Reputatie 5
Badge +3

De matte Sub verkopen we al enige tijd niet meer, degene die jullie hebben gekocht heeft een oudere versie van de software en enkel wij kunnen dat oplossen. Graag inbellen dus. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier:
https://www.sonos.com/nl-nl/contact/contact-options

Huissenaar...moest jij ook bellen , laten inloggen in je computer etc? 

Ben daar nooit zo'n fan van...maar enige oplossing denk om deze te gebruiken...

Reputatie 5
Badge +3

Met betrekking tot inloggen op je pc, we zijn professioneel en experts in ons werk en nemen je privacy hoog in vaandel. Alles wat wij doen op je pc kun je zien en op elk moment mag je aangeven dat je de Teamviewer verbinding wilt verbreken als het je niet lekker zit.

Kan ik zelf ergens die software vinden, en dit bijvoorbeeld zelf upload naar die sub….!?

ik zie die sub namelijk al wel in mijn netwerk...!

Reputatie 3
Badge +2

Hey John,

Het is helaas niet mogelijk om dit zelf te doen.

Ik zou je dan ook willen verzoeken om hierover telefonisch contact met ons op te nemen.

Reageer