Beantwoord

Sub Fasebesturing. Wat is het?

• 4 November 2018
  • 10 reacties
  • 3535 Bekeken

Badge +1
Ik zie in de app bij de SUB een mogelijkheid om de Fasebesturing in te stellen op 0° of 180°.
Wat houdt dit in?
icon

Beste antwoord door Erooij 21 May 2019, 16:38

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

10 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Albert, goede vraag die ik je niet helemaal kan uitleggen omdat ik het in alle eerlijkheid niet helemaal snap. Het heeft te maken met de geluidsgolven. Wanneer de golven op dezelfde fase zitten kan dit slecht klinken, daarom is het mogelijk om de golven van de sub letterlijk 180 graden om te draaien. Dat is om tegenfase tegen te gaan.

Ik raad je aan deze pagina te lezen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Tegenfase
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb de laatste update van de app maar deze instelling zie ik niet, of is deze alleen zichtbaar bij een nieuwe installatie?
Reputatie 5
Badge +3
Deze instelling zit onder 'Meer', 'Instellingen', 'Instellingen Kamer', selecteer hier de juiste kamer, 'Geavanceerde audio' en vervolgens 'Instellingen Sub' op telefoon of tablet.

Als je dit niet kan vinden verzoek ik om een diagnose te maken. Instructies over hoe je een diagnose maakt staan hier. Vergeet niet om het bevestigingsnummer hier te plaatsen.
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Frank bedankt voor je reactie, hierbij het diagnosenummer:1021740776
Reputatie 5
Badge +3
Dank je wel Ron, ik zie dat je op een iPhone zit en ik heb net bevestigd dat een iPhone de optie zichtbaar is. Mocht dit niet zo zijn dan wil ik graag een schermafbeelding van je telefoon zien als bevestiging.
Reputatie 7
Badge +3
Ik denk dat het zien van deze instelling afhankelijk is van de configuratie o.i.d. Ik zie op mijn ipad ook deze mogelijkheid niet terug. Ik heb een 5.1 opstelling met staande subwoofer.

Reputatie 3
Badge +2

Reputatie 5
Badge +3
Hier sluit ik mij bij aan,
deze instelling zie ik ook niet.
Dacht eerst dat deze instelling zou dienen voor als de Sub rechtop staat of plat zou liggen, bv onder de bank.
Reputatie 7
Badge +3
Inmiddels gevonden. Trueplay moet uitstaan.

Reputatie 3
Badge +2
Idd😁