Vraag

Storing Sonos Play1

Badge
Een hele tijd werkte de Sonos Play1 als stereopaar prima. Helaas is een van de 2 speakers uitgevallen, steeds hetzelfde exemplaar. Als ik de stroom eraf haal, doet de speaker het vaak wel. Zet ik de speakers daarna uit, valt de betreffende speaker steeds uit. Het helpt ook niet als ik beide speakers opnieuw tune. Ze doen het dan een tijdje en als de boel uitstaat, weigert-ie weer dienst.
Rara, erg vervelend. Wie weet de oplossing? :(

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +2
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestigings nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Weet dat we je mogelijk gaan vragen ons te bellen of via email dit probeem aan te kaarten, we proberen af te stappen van het troubleshooten via het forum, het forum is meer voor de simpele vragen en advies, niet voor de problemen die dieper onderzoek nodig hebben.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen