Vraag

stereopaar verplaatsen naar surround speaker

• 4 december 2019
  • 18 reacties
  • 302 Bekeken

Badge

Beste mensen,

Sinds 1 week heb ik de volgende opstelling:

groep Woonkamer : op TV een Beam + Sub geinstalleerd

groep Woonkamer 2: 2x One als stereopaar

Omdat dit stereopaar vertraagd meeloopt met met geluid van de beam, wil ik het stereopaar opheffen en gebruiken als surroundspekers in de groep woonkamer.

Vraag: hoe krijg ik dit voor elkaar?

18 Reacties

Reputatie 1
Badge +1

Je kan in de Sonos app het stereo stel verwijderen, daarna kan je ze als surround set weer installeren

Badge

Bedankt voor de snelle reactie. Ik ben helemaal nieuw in de Sonos wereld. Hoe kan ik het stereo stel verwijderen?

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben niet thuis, kan daarom niet de App verbinden.

Maar als het goed is zoek je je systeem bij de instellingen in de app op, (tandwiel onderaan) daar zie je de speakers, dan krijg je ook een optie verwijderen.

Badge

Ik werk met de meest recente Sonos App (Android) . Als ik kijk bij instellingen - Systeem - Woonkamer 2

zie ik wel Stereopaar scheiden, maar niets over verwijderen.

Reputatie 1
Badge +1

Over een uurtje ben ik thuis, dan zal ik even kijken

Reputatie 1
Badge +1

Ga naar: instellingen, systeem,  bij producten.. Klik op je product... Bij het volgende scherm kan je alles verwijderen, daarna sluit je ze weer aan als surround speakers

Badge

Moet ik eerst het stereopaar scheiden, en daarna de de beide one's afzonderlijk verwijderen?

Reputatie 1
Badge +1

Ik weet niet hoe je het hebt ingesteld, maar aangezien je maar 2 boxen hebt, kan je gerust alles verwijderen , en dan gewoon opnieuw beginnen

Badge

In groep   "Woonkamer 2"  heb ik 2x One als stereopaar geinstalleerd.

Ondanks jouw aanwijziigen in   - Ga naar: instellingen, systeem,  bij producten.. Klik op je product -      zie ik nergens de optie van verwijderen.

Reputatie 1
Badge +1

je zal ook woonkamer 2 helemaal moeten verwijderen , dit aangezien je het als surround set in de woonkamer erbij wil zetten

de 2x one moet je als surround speakers in de woonkamer erbij zetten.

Woonkamer 2 moet geheel verwijderd worden

Badge

Hoe kan ik Woonkamer 2 verwijderen?

Reputatie 1
Badge +1

Ga naar instellingen, systeem, als het goed is zie je onder... Producten woonkamer, en daaronder woonkamer 2 staan.

Klik op woonkamer 2 scroll hier een klein beetje naar beneden, een dat moet.. Speakers verwijderen staan.

Als je dit gedaan hebt, is ook direct woonkamer 2 verdwenen

Badge

daar staat alleen:  X  stereoset scheiden. Misschien moet ik dit eerst doen, misschien dat er dan iets

in beeld komt van speakers verwijderen? (android sonos app)

Reputatie 1
Badge +1

Ja gewoon verwijderen

Badge

Ik gaan de slag, bedankt voor de info!

Reputatie 1
Badge +1

is het gelukt?

Badge

Nog geen tijd voor gehad, ik hou je op de hoogte. 

Badge

Het is gelukt! De beide One's werken nu als surround speakers!

Reageer