Vraag

stereopaar verplaatsen naar surround speaker

• 4 december 2019
  • 18 reacties
  • 302 Bekeken

Badge

Beste mensen,

Sinds 1 week heb ik de volgende opstelling:

groep Woonkamer : op TV een Beam + Sub geinstalleerd

groep Woonkamer 2: 2x One als stereopaar

Omdat dit stereopaar vertraagd meeloopt met met geluid van de beam, wil ik het stereopaar opheffen en gebruiken als surroundspekers in de groep woonkamer.

Vraag: hoe krijg ik dit voor elkaar?

18 Reacties

Reputatie 1
Badge +1

Je kan in de Sonos app het stereo stel verwijderen, daarna kan je ze als surround set weer installeren

Badge

Bedankt voor de snelle reactie. Ik ben helemaal nieuw in de Sonos wereld. Hoe kan ik het stereo stel verwijderen?

Reputatie 1
Badge +1

Ik ben niet thuis, kan daarom niet de App verbinden.

Maar als het goed is zoek je je systeem bij de instellingen in de app op, (tandwiel onderaan) daar zie je de speakers, dan krijg je ook een optie verwijderen.

Badge

Ik werk met de meest recente Sonos App (Android) . Als ik kijk bij instellingen - Systeem - Woonkamer 2

zie ik wel Stereopaar scheiden, maar niets over verwijderen.

Reputatie 1
Badge +1

Over een uurtje ben ik thuis, dan zal ik even kijken

Reputatie 1
Badge +1

Ga naar: instellingen, systeem,  bij producten.. Klik op je product... Bij het volgende scherm kan je alles verwijderen, daarna sluit je ze weer aan als surround speakers

Badge

Moet ik eerst het stereopaar scheiden, en daarna de de beide one's afzonderlijk verwijderen?

Reputatie 1
Badge +1

Ik weet niet hoe je het hebt ingesteld, maar aangezien je maar 2 boxen hebt, kan je gerust alles verwijderen , en dan gewoon opnieuw beginnen

Badge

In groep   "Woonkamer 2"  heb ik 2x One als stereopaar geinstalleerd.

Ondanks jouw aanwijziigen in   - Ga naar: instellingen, systeem,  bij producten.. Klik op je product -      zie ik nergens de optie van verwijderen.

Reputatie 1
Badge +1