Beantwoord

Stereo wisselen

• 30 December 2018
  • 9 reacties
  • 1350 Bekeken

Badge +1
Hoe kan ik mijn stereo geluid omkeren, dus van links rechts maken en rechts links maken
icon

Beste antwoord door bbvnbk 31 December 2018, 19:58

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Je geeft niet aan welke speakers je gebruikt, maar toen ik van mijn 2x One een stereo-set wilde maken, moest ik bij het installeren de connect-knop indrukken op de linker/rechter speaker bij opgave van de app. Dan dus de andere indrukken dan wordt gevraagd.
Badge +1
Ik gebruik de play 5's en had bij het installeren inderdaad de connect knop ingedrukt, maar heb de verkeerde speaker geselecteerd. Dus ik wil ze omkeren, maar kan dat nog?
Reputatie 2
Badge +2
Mocht je ze via WiFi gebruiken en zijn ze niet te vast gemonteerd kun je ze natuurlijk ff omwisselen. Anders “verwijderen” en opnieuw installeren.
Badge +1
Dank u, heb ik dus gedaan, maar ik dacht misschien dat er een snellere weg was in het instellingen menu
Badge +1
Is dat heel belangrijk welke connect knop je indrukt?
Reputatie 2
Badge +2
Je geeft middels het indrukken van de connect knop aan of het de linker of rechter speaker is: wel belangrijk dus.
Badge +1
Dank je wel. Ik heb net twee play 5 gekocht maar hier niet over nagedacht. Betekent dit de linker speaker wanneer je ervoor staat of in spiegelbeeld. Wanneer je een versteker met bekabelde luidsprekers installeert is de linker luidspreker in spiegeldbeeld.
Reputatie 2
Badge +2
Als je de speakers voor je heb is de linker speaker ook echt links: zo neem je het geluid dan ook waar.
Badge +1
bbvnbk; dankje wel. Per ongeluk toch goed ingesteld.