Vraag

Stereo play:1, rechter box valt uit

• 7 April 2016
  • 3 reacties
  • 644 Bekeken

Hi,

Ik heb 2 play:1 speakers in stereo staan. Dit werkt soms goed, maar vaak valt de rechter speaker hiervan herhaaldelijk uit waarna deze na een onregelmatige tijd uit zichzelf weer gaat werken. Ik heb het geprobeerd om het draadloos te houden maar dit werkte niet, en nu ze met een ethernet kabel zijn verbonden zet het probleem zich voort.

support diagnostics.. Your confirmation number is: 6066435.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hi,

Ik heb 2 play:1 speakers in stereo staan. Dit werkt soms goed, maar vaak valt de rechter speaker hiervan herhaaldelijk uit waarna deze na een onregelmatige tijd uit zichzelf weer gaat werken. Ik heb het geprobeerd om het draadloos te houden maar dit werkte niet, en nu ze met een ethernet kabel zijn verbonden zet het probleem zich voort.

support diagnostics.. Your confirmation number is: 6066435.

De diagnose laat inderdaad zien dat de speler mist. Wat staat er in de buurt van de speler? Denk aan, alarmsystemen, klik aan klik uit systeem etc.
De speaker staat op zichzelf. Er staat geen elektronisch apparaat in de buurt. Een lamp op ongeveer een meter afstand is hetgeen wat het dichtste bij staat.
Reputatie 5
Badge +2
De speaker staat op zichzelf. Er staat geen elektronisch apparaat in de buurt. Een lamp op ongeveer een meter afstand is hetgeen wat het dichtste bij staat.

Ik denk dat het misschien beter is om even telefonisch contact op te nemen met ons, zorg wel dat je bij de speler bent. Je kunt ons bereiken op 0800 - 0234361 (gratis) Openingstijde: ma t/m vrij 10:00 - 20:00 za 10:00 - 18:00