Beantwoord

standby status niet zichtbaar

• 26 September 2018
  • 3 reacties
  • 3711 Bekeken

Beste mensen,
Ook ik heb me laten verleiden voor een Sonos One kassie. Alles werkt echt perfect zeer tevreden. Maar als je hem niet gebruikt blijft hij aan staan of in standby, maar dat kan je niet waarnemen. Op het apparaat zit een mooi ledje dat alleen wit brand als hij goed werkt. Hoe mooi zou het zijn dat we kunnen zien of de Sonos One in standby staat met een ander kleurtje. In deze tijd van energie groen is dit zeer gewenst. Tevens zou het energie verbruik in de standby stand wel wat lager kunnen hij blijft behoorlijk warm.
Waar zou ik deze wens kunnen indienen?

mvg Hans
icon

Beste antwoord door Frank N 27 September 2018, 17:06

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Hans, fijn om te horen dat je blij bent met je One.

De speaker gaat na 10 minuten niet gebruikt te zijn automatisch in standby mode. Dit is niet zichtbaar aan de speaker of in de app zelf.

Helaas kunnen we niet zomaar de stroomverbruik van een apparaat aanpassen. Dit komt door hoe een apparaat is ontwerpen, daar kunnen we niet zomaar minder stroom op zetten.

Hier staat een overzicht van stroomverbruik wanneer de speaker op standby staat.
https://support.sonos.com/s/article/256?language=nl_NL
Frank, bedankt voor je snelle antwoord. Stroom verbruik is wat het is maar ik zou graag willen zien dat de standby functie in de toekomst zichtbaar wordt gemaakt. In deze tijd van energie zuinig willen zijn kan het helpen. Ik constateer dat de speaker niet altijd in de standby gaat. De oorzaak zal vast een app zijn van een (vele) apparaat die hem kan bedienen. Dan is hij namelijk warmer.
Ik vermoed dat het zelfs met een firmware update al geregeld zou kunnen worden, alle hardware zit er al voor in (bv een ander kleurtje van de led)

Voor de rest nog steeds zeer tevreden gebruiker vooral met de Sonos app.

Mvg Hans
Reputatie 5
Badge +3
Ik zal je verzoek doorzetten naar de juiste afdeling. Mogelijk gaan we dit verwerken in toekomstige producten.