Beantwoord

Spotify werkt niet meer goed met Sonos

• 3 August 2018
  • 2 reacties
  • 449 Bekeken

Sinds de laatste dagen werkt spotify niet meer goed met Sonos.Soms vallen nummers na een tijdje weg en worden andere nummers van de playlist gestart, die dan ook weer na enige tijd wegvallen.
Echter werkt het niet altijd op deze wijze en worden ook soms weer enkele nummers achter elkaar juist weergegeven.
Heel irritant en wat kan de oplossing zijn?
Wifi van ziggo werkt voor de rest goed.
icon

Beste antwoord door Frank N 15 August 2018, 12:28

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Sinds de laatste dagen werkt spotify niet meer goed met Sonos.Soms vallen nummers na een tijdje weg en worden andere nummers van de playlist gestart, die dan ook weer na enige tijd wegvallen.
Echter werkt het niet altijd op deze wijze en worden ook soms weer enkele nummers achter elkaar juist weergegeven.
Heel irritant en wat kan de oplossing zijn?
Wifi van ziggo werkt voor de rest goed.

Ter info:
De melding die ik steeds krijg is " Kan 'Gloria - Stereo Version' niet afspelen. Verbinding met Spotify verbroken', daarna wordt na enige tijd wel een volgend nummer afgespeeld. De melding die ik krijg varieert uiteraard met het nummer dat dan wordt afgespeeld.
Reputatie 5
Badge +3
Hi Bob, sorry voor de vertraagde reactie op je probleem. Mocht je dit nog altijd ervaren wil ik je vragen om ons een diagnose te sturen wanneer het probleem zich weer voordoet. Hieruit kunnen we behoorlijk veel opmaken.

Dit gaat via: instellingen, geavanceerde instellingen, diagnose verzenden en het resulterende nummer graag hier vermelden.

Je kunt ook bellen en dan helpen we je aan de telefoon zo snel mogelijk.