Beantwoord

spotify verbind niet met play 5

• 28 september 2019
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Hallo,
ik heb een play 1, een play 5 en een connect.
binnen spotify kan ik de connect en de play 1 zien maar de play 5 niet.
icon

Beste antwoord door Tim S 10 oktober 2019, 09:01

We spreken nu over de Spotify Connect functie, niet over de Sonos-app die Spotify naar de Sonos speakers zou sturen?
Op het moment zijn er problemen met de Spotify Connect functie, alleen op IPhones en IPads.
Spotify is zich hier bewust van en zou begin/mid oktober een software update voor de Spotify app uitbrengen, wat deze problemen zou moeten doen oplossen.
Wie weet, misschien zal de app update vandaag wel al aangeboden worden via de App-store. 😅
Dit is niet specifiek een Sonos probleem, Spotify werkt er hard aan dit op te lossen.
Mocht je het probleem op een Android toestel ervaren, dan zien we graag een telefoontje tegemoet, want dan is er iets anders aan de hand.
Bekijk origineel

3 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hey Sparky,
Er is op dit moment een bekend probleem gaande dat je via de Spotify app mogelijk niet alle speakers ziet staan.
Een oplossing is er helaas nog niet, ik weet alleen wel dat er vanuit Spotify aan gewerkt wordt om dit op te lossen.
Hoi Mark,

Dank voor het antwoord, jammer dat er nog geen oplossing is, je zou denken dat Sonos dit als zeer hoge prioriteit ziet. Zeker omdat Spotify het meest toegepaste muziekplatform is.
Het probleem bestaat bij ons thuis al geruime tijd.

Sparky
Reputatie 7
Badge +2
We spreken nu over de Spotify Connect functie, niet over de Sonos-app die Spotify naar de Sonos speakers zou sturen?
Op het moment zijn er problemen met de Spotify Connect functie, alleen op IPhones en IPads.
Spotify is zich hier bewust van en zou begin/mid oktober een software update voor de Spotify app uitbrengen, wat deze problemen zou moeten doen oplossen.
Wie weet, misschien zal de app update vandaag wel al aangeboden worden via de App-store. 😅
Dit is niet specifiek een Sonos probleem, Spotify werkt er hard aan dit op te lossen.
Mocht je het probleem op een Android toestel ervaren, dan zien we graag een telefoontje tegemoet, want dan is er iets anders aan de hand.

Reageer