Spotify speelt niet af in sonos

  • 1 December 2017
  • 39 reacties
  • 3070 Bekeken

Ik heb een spotify premium account. In sonos heb ik alles geconnect 'geeft ook aan dat spotify is toegevoegd in sonos' krijg alleen bij het afspelen de melding dat ik mijn spotify moet upgraden naar premium terwijl ik dat heb.
En als ik via spotify een nummer afspeel en wil verbinden met sonos dan doet hij het ook niet.
Heeft het voorheen allemaal gedaan.
Wat is het probleem???

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

39 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Ben Premium gebruiker. Ik kan sinds een aantal weken vanuit Spotify app wel mijn SONOS apparaten zien, maar krijg na aanklikken geen contact met / muziek uit de SONOS speaker. Echter, ik krijg Spotify muziek vanuit de SONOS app wel zover om contact te maken en geluid te produceren.
Spotify zal hopelijk spoedig een update uitbrengen van hun app wat de problemen moet doen oplossen.
Wanneer dit gaat gebeuren weet ik helaas niet, hoop zo spoedig mogelijk.
OOk hier al sinds vorige week problemen. Vanuit de sonos (pc, iPad, laptop, smartphones) kan spotify niet af spelen. Gisteren spotify uit de sonos muziekservice verwijderd en helaas zelfs niets meer toe te voegen. Spotify werkt stand alone perfect. Op pc krijgen we de melding dat er netwerkproblemen zijn (maar alles werkt verder prima behalve spotify via Sonos)
Zie graag een diagnose tegemoet.
Als Spotify niet zichtbaar is als muziekdienst in de Sonos applicatie, dan heeft dit meestal te maken met het niet goed registreren van je Sonos product.
De registratie moet een land ingesteld hebben staan anders zul je geen muziekdiensten zien verschijnen.
Het land is bepalend omtrent welke diensten je recht op hebt.
Land is aan te passen op uw profiel pagina, als ik de diagnose ontvang kan ik dit verder bevestigen.
Tim, spotify heeft altijd prima gewerkt met sonos dus ik denk niet dat het ligt aan een of andere instelling. Sinds vorige week doet hij het niet meer (spotify was nog wel te zien maar gaf altijd aan dat muziek niet kon afgespeeld worden) vandaag dan spotify verwijderd en niet meer toe te voegen. Diagnose net verstuurd : 8191754. alvast bedankt
we zien trouwens spotify wel in de lijst van mogelijke services maar krijgen hem niet toegevoegd omdat er zogezegd netwerkproblemen zijn
Met de Spotify-app update van gisterenavond werkt alles weer zoals voorheen. Thanks.
Reputatie 4
Badge +3
Ben Premium gebruiker. Ik kan sinds een aantal weken vanuit Spotify app wel mijn SONOS apparaten zien, maar krijg na aanklikken geen contact met / muziek uit de SONOS speaker. Echter, ik krijg Spotify muziek vanuit de SONOS app wel zover om contact te maken en geluid te produceren.

Dit is sinds vannacht opgelost door een update van Spotify zelf. Zorg dat u de laatste versie van Spotify op uw telefoon/tablet heeft staan.
spotify app verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Sonos update gedaan. Probleem blijft : netwerkprobleem. Sonos zonder spotify speelt feilloos, spotify zonder sonos ook. Maar we kunnen de muziekservice niet toevoegen. Diagnose ingestuurd vanop pc 8217071.
Reputatie 4
Badge +3
Als je Spotify niet kan toevoegen is er iets anders aan de hand, het probleem waar het originele topic over ging was dat je Sonos niet kon bedienen vanuit de Spotify app zelf. Aangaande jouw probleem specifiek wil ik je vragen telefonisch contact met ons op te nemen:
NL: 0800 555 1234
BE: 0800 644 44

Mijn vermoeden is dat dit een firewall gerelateerd probleem is dus je kan voordat je belt even proberen Spotify toe te voegen via de Sonos app op mobiel. Als dit niet werkt, dan graag alsnog bellen.
Nick, ons initiele problemen was net hetzelfde als van de TS : spotify was zichtbaar maar niet te bedienen vanuit de sonos app. Omdat we problemen bleven hebben werd spotify verwijderd en geraakt het niet meer opnieuw geinstalleerd. We hebben geprobeerd op de ipads, de smartphones en de pc, niets lukt. Het is dus geen firewall probleem. We bellen jullie maandag aangaande dit probleem
Reputatie 5
Badge +2
Heb je inmiddels contact gehad?
Badge
Ik vraag mij af wat de Spotify app en de Spotify service binnen de Sonos controller met elkaar te maken hebben. Het een staat toch los van het ander? Je hoeft toch niet de Spotify app op je mobiele apparaat te hebben. Zoals ik het lees zijn er personen die problemen ervaren via de app en weer andere via de Sonos controller. Maar meestal met de melding contact met Spotify verbroken oid. Dus lijkt het erop dat er een probleem binnen Spotify is. met Radio luisteren via Tunein ervaar ik nooit problemen.

Ook ik ervaar sinds geruime tijd met enige regelmaat problemen met Spotify via de Sonos controller. Alle oplossingen die hier in de diverse topics aangedragen zijn geprobeerd, maar het probleem blijft bestaan. Wanneer er tijdens het probleem een diagnose wordt gedraaid binnen welke tijd moet dat dan bij de helpdesk gemeld worden ( lees: hoe lang blijft deze diagnose bewaard).

Het is trouwens wel te hopen dat dit probleem snel opgelost wordt!!
Reputatie 7
Badge +2
Ik vraag mij af wat de Spotify app en de Spotify service binnen de Sonos controller met elkaar te maken hebben. Het een staat toch los van het ander? Je hoeft toch niet de Spotify app op je mobiele apparaat te hebben. Zoals ik het lees zijn er personen die problemen ervaren via de app en weer andere via de Sonos controller. Maar meestal met de melding contact met Spotify verbroken oid. Dus lijkt het erop dat er een probleem binnen Spotify is. met Radio luisteren via Tunein ervaar ik nooit problemen.

Ook ik ervaar sinds geruime tijd met enige regelmaat problemen met Spotify via de Sonos controller. Alle oplossingen die hier in de diverse topics aangedragen zijn geprobeerd, maar het probleem blijft bestaan. Wanneer er tijdens het probleem een diagnose wordt gedraaid binnen welke tijd moet dat dan bij de helpdesk gemeld worden ( lees: hoe lang blijft deze diagnose bewaard).

Het is trouwens wel te hopen dat dit probleem snel opgelost wordt!!

Als je zo'n diagnose maakt, koppel dit nummer dan wel graag naar ons terug.
Badge
Ik vraag mij af wat de Spotify app en de Spotify service binnen de Sonos controller met elkaar te maken hebben. Het een staat toch los van het ander? Je hoeft toch niet de Spotify app op je mobiele apparaat te hebben. Zoals ik het lees zijn er personen die problemen ervaren via de app en weer andere via de Sonos controller. Maar meestal met de melding contact met Spotify verbroken oid. Dus lijkt het erop dat er een probleem binnen Spotify is. met Radio luisteren via Tunein ervaar ik nooit problemen.

Ook ik ervaar sinds geruime tijd met enige regelmaat problemen met Spotify via de Sonos controller. Alle oplossingen die hier in de diverse topics aangedragen zijn geprobeerd, maar het probleem blijft bestaan. Wanneer er tijdens het probleem een diagnose wordt gedraaid binnen welke tijd moet dat dan bij de helpdesk gemeld worden ( lees: hoe lang blijft deze diagnose bewaard).

Het is trouwens wel te hopen dat dit probleem snel opgelost wordt!!

Als je zo'n diagnose maakt, koppel dit nummer dan wel graag naar ons terug.


Een antwoord, maar niet op mijn vraag. :?
Reputatie 7
Badge +2
Zonder diagnose kan ik niet aankaarten of het probleem zich bij Spotify of Sonos bevind.