Beantwoord

Spotify in sonos controller kan niet worden geladen op Iphone 6s na update IOS10

• 16 September 2016
  • 8 reacties
  • 685 Bekeken

Na de update van mij IPhone 6S en IPad met IOS 10 kan ik Spotify niet meer verbinden in de Sonos controller
Via de PC werkt alles kom ik wel via de desktop controller bij Spotify..
Zowel IPhone, PC en IPad zijn verbonden met hetzelfde draadloze netwerk.
Ik heb werkelijk alles geprobeerd, router opnieuw opgestart, apps verwijderd en weer geïnstalleerd op IPhone.
Trueplay werkt niet en krijg ik de melding, wordt niet ondersteund op deze IPhone. Ook blijkt Radio door Tuneln niet te werken.
Via de app Sonopad werkt alles prima (spotify, radio etc met Play 1.
icon

Beste antwoord door rvo1968 17 September 2016, 21:13

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Ik heb hetzelfde probleem met iOs 10 en een iPhone 6. De muziekservices werken wel via een ander controller (bv Mac, Android, iOs 9.3.5). Ik gebruik Deezer als service, echter Spotify en TuneIn werken ook niet meer. Huidige versie 4.6.1. De basisfuncties zoals volumeregeling werken wel.
Graag z.s.m een software update, is nu wel lastig bedienen!!!!!
Dignosticsnumer 6554533
Reputatie 3
Badge +2
Hebben jullie toevallig ook Ziggo met een Ubee router? Sonos geeft aan dat er een probleem is in die combinatie met iOS10.
Je kunt dit oplossen door op je iPhone/iPad naar de Instellingen te gaan, dan op je verbonden WiFi netwerk klikken en dan alle informatie die achter DNS staat weghalen en dit vervangen door bijvoorbeeld Google DNS: 8.8.8.8
Beste Deamen77

Ja Ziggo, ik heb je tip ingevoerd op mijn iPhone, het werkt!!!
Achter DNS alles verwijderd en combinatie 8.8.8.8 ingevoerd.

Dank je
Wat ben ik blij dat ik deze pagina heb gevonden! Ik had precies hetzelfde probleem (iPhone 7, iOS 10). Bedankt Damon77!
Gelukkig, dit was de oplossing! Muchos gracias!
hier nog een opgeluchte Ziggo abonnee. Na het wijzigen zoals voorgesteld van de DNS werkte de bediening op iPhone 5 en iPad beiden met iOS10 weer! Met dank.
Top ! tx !