Spotify en Sonos werken niet meer goed samen

• 2 January 2019
  • 4 reacties
  • 290 Bekeken

Zelfde verhaal als bij eerdere meldingen/klachten: nummers niet volledig afgespeeld, verspringt snel naar volgende, vaak helemaal geen verbinding. Erg irritant
Mijn diagnosenummer is 272559334

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi, vervelend om te horen dat je dit probleem hebt. In je huidige opstelling geeft de Playbar het signaal naar al de overige speakers. Je Boost doet dit niet omdat de Playbar het beste signaal kan leveren. Ik wil je daarom ook vragen of het mogelijk is om de Boost op een gunstigere plek te zetten (bij voorkeur tussen de Playbar en keukenspeaker in) zonder netwerkkabel aangesloten. De Boost kan dan het signaal opvangen van de Playbar een mogelijk beter doorzetten naar de Keuken.

Daarnaast verzoek ik je ook om het Sonosnet kanaal aan te passen van 6 naar 1 via de volgende stappen in je app:
'Instellingen', Geavanceerde instellingen’, ‘Sonosnet Kanaal’

Er hangen veel WiFi-signalen in de lucht en een groot deel daarvan zitten op kanaal 6.
Dank voor de tips. Na het verplaatsen van de Boost (en dus de ethernetkbel verwijderen) bleek ik geen verbinding met mijn Sonos systeem meer te hebben. Dus die heb ik weer aangesloten, op dezelfde plek. Zowel in de Boost als Playbar zit een ethernetkabel overigens. Enig idee hoe ik de Boost van de ethernetkabel af krijg zonder contact te verliezen?
Ik heb vervolgens het kanaal gewijzigd van 6 naar 1, dat lijkt nu te werken. Heb vervolgens deze diagnose gedraaid: 686273790.
Hoor graag over de Boost losmaken van de ethernetkabel, en hoe de diagnose er nu uitziet.
Reputatie 2
Ik heb hetzelfde probleem: Spotify via sonos werkt slecht sinds vrijdag. Nummers verspringen snel, of Sonos houdt er helemaal mee op
Reputatie 7
Badge +2
Wil jullie beide verzoeken ons telefonisch te contacteren, via het forum is dit probleem niet op te lossen, iets in jullie netwerk gaat niet goed waardoor Sonos geen goede toegang tot Spotify op het internet krijgt.