Beantwoord

Spotify connect werkt niet

  • 11 January 2019
  • 1 reactie
  • 1002 Bekeken

Hallo,

Sinds gisteren een Sonos One in bezit, installatie prima verlopen. Afspelen via Spotify connect liep prima. Vandaag lukt dat opeens niet meer, het nummer wil simpelweg niet beginnen met afspelen, er blijft iets van ..:...:... staan. Als het afspelen even begint stopt het weer. Als ik afspelen op een ander apparaat doe speelt Spotify perfect. Afspelen via de Sonos app lukt wel, maar ik prefereer Spotify. Diagnose verstuurd: 169911346

Eric
icon

Beste antwoord door Tim S 14 January 2019, 10:08

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Hallo,

Sinds gisteren een Sonos One in bezit, installatie prima verlopen. Afspelen via Spotify connect liep prima. Vandaag lukt dat opeens niet meer, het nummer wil simpelweg niet beginnen met afspelen, er blijft iets van ..:...:... staan. Als het afspelen even begint stopt het weer. Als ik afspelen op een ander apparaat doe speelt Spotify perfect. Afspelen via de Sonos app lukt wel, maar ik prefereer Spotify. Diagnose verstuurd: 169911346

Eric

Spotify mag maar op 1 apparaat gebruikt worden, als je Spotify op een 2e toestel zou starten, zal het op het 1e toestel ophouden met muziek afspelen.
Iemand heeft je account in gebruik, misschien familie waar je de account gegevens mee zou delen?
Weet niet waar dit Spotify account op gestart zou worden, maar denk hierbij aan telefoons of tablets, misschien een andere computer, of een andere Sonos installatie op een andere locatie.