Vraag

Spotify breekt regelmatig nummer af en slaat nummers over

• 31 mei 2020
  • 31 reacties
  • 1211 Bekeken

Goedenavond,

sinds een aantal weken breekt mijn sonos systeem uit het niets een spotify nummer af en gaat over naar een volgend nummer. Het heeft altijd goed gewerkt maar sinds een paar weken heb ik hier last van. 

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Groeten,

Geert

31 Reacties

Ik heb inmiddels een diagnose rapport gemaakt.  Het nummer is:1974800300

Ik heb hetzelfde probleem, mijn diagnosenummer is: 219701767

Kunnen jullie mij helpen met het vinden van het probleem?

Reputatie 5
Badge +3

Dank jullie wel voor de diagnoses. Helaas ervaren jullie een probleem dat zich sinds kort voordoet bij het afspelen van Spotify op Sonos, een klein deel van onze gebruikers ervaart dit. Het is nog niet duidelijk waar het probleem zit, bij Spotify, ons of een tussenpartij, maar we werken eraan dit zo snel mogelijk opgelost te hebben.

Ik ervaar hier enige tijd hetzelfd probleem. Software is up to date. Er storen geen andere wifi kanalen. Erg hinderlijk en ben benieuws wanneer Sonos met een oplossing komt. Op andere systemen met mijn zelfde spotify account doet dit probleem zich niet voor

Ik heb hetzelfde probleem sinds tijdje. Al paar keer contact met Sonos over gehad en met Ziggo, maar zonder resultaat. Nu zie ik dat jullie het aan het uitzoeken zijn. Weten de supportmedewerkers aan de telefoon dat ook? Want ik heb vandaag weer een uur tevergeefs vanalles geprobeerd op aanwijzingen van jullie medewerker… Zij meldde dit niet. Anders was ik er niet eens meer aan begonnen, kan beter wachten tot jullie meer weten, dit heeft me al een paar uur gekost helaas..

p.s.: En net als Mailman is heb ik op andere systemen geen probleem. 

Ik ervaar ook problemen. Spotify slaat nummers  over. 
diagnose nummer is 65907908. 
Dit probleem heeft zich nog niet eerder voorgedaan. Ik heb al van alles geprobeerd. Maar niks lukt. Sonos en Spotify opnieuw geïnstalleerd. WiFi kanaal verandert. 

groet modesk

Sinds enkele dagen ook haperingen bij Spotify, maar ook af en toe nummers uit mijn eigen muziekbibliotheek. Heb mijn hele Sonossysteem (2x Play1, 1x Connect 1x Amp), gedraad via Bridge; al meerdere keren die Bridge opnieuw opgestart. Mogelijk storende apparaten weggehaald, en nu ook kanaal veranderd naar 11. Dat laatste lijkt iets te helpen. Zal een diagnose aanmaken als het probleem zich blijft voordoen. Voor nu weer even tevreden.

Reputatie 4
Badge +3

Er komt vandaag een nieuwe update uit, graag hoor ik of je dan nog problemen met Spotify ondervindt nadat je Sonos systeem geupdate is.

Dag Mark,

Dat is fijn om te horen, want gisterenavond knalde ie er weer vaak uit, niet alleen Spotify, maar ook nummers uit mijn eigen library.

Helaas, update uitgevoerd, maar nog steeds zelfde probleem…. 

Helaas, update uitgevoerd, maar nog steeds zelfde probleem…. 

Heb net diagnose ingestuurd; 654552736

Hoi. 

Het probleem lijkt nu opgelost te zijn. De nummers worden gewoon weer afgespeeld via spotify. 

Probleem is helemaal niet opgelost met de nieuwe update 😭

Hier hetzelfde: nieuwe S1 app helpt helaas niet het plotseling overspringen en haperen van nummers. Morgen ga ik maar eens bellen. Zal dan hier nog even terugkoppelen

Reputatie 5
Badge +3

Er zijn met de laatste updates geen aanpassingen geweest ten opzichtte van afspelen via Spotify. De laatste updates waren voor de overgang naar S1/S2. Voor problemen met afspelen van Spotify kan het komen door een probleem dat we aan het onderzoeken zijn en met een komende update oplossen.

Heb sinds een paar weken ook het probleem. CD van spotify slaat telkens na 3 nummers een nummer over, of zelfs meerdere. Sommige nummers worden afgebroken, enz…

Heb ook eens meer dan een uur gebeld met een medewerkster van Sonos. Die mevrouw had eindeloos geduld, maar heeft me uiteindelijk niet kunnen helpen. Zou wel opgelost worden met de update die er zou komen rond 10 juni. Maar nu nog steeds hetzelfde probleem. Ben het stilaan kotsbeu aan het worden. Als je zoveel geld betaalt voor een muzieksysteem, dan mag je toch verwachten dat dit vlekkeloos werkt. Wie kan me nog helpen?????

Het is super irritant inderdaad. Heb overigens gisteren ontdekt dat als ik via de Spotify-controller een afspeellijst afspeel en dan als gekoppeld apparaat de Sonos kies om op af te spelen (ipv via de Sonos-controller de afspeellijst opzetten), het probleem zich niet voordoet… Ik kan dus weer ongestoord luisteren! 

Hier speelt het probleem nu ook al een tijdje. Echt bloed irritant. Maar heb het ook met radio (Sonos radio of TuneIn), als ik een zender kies moet ik soms wel 3x op play drukken voor hij echt gaat spelen en anders blijft het gewoon stil.

Beste SONOS, wanneer gaan jullie nu eindelijk dat probleem van overspringen en stoppen van nummers eens oplossen. Vele mensen willen een oplossing, niet morgen, maar nu!

Het is super irritant inderdaad. Heb overigens gisteren ontdekt dat als ik via de Spotify-controller een afspeellijst afspeel en dan als gekoppeld apparaat de Sonos kies om op af te spelen (ipv via de Sonos-controller de afspeellijst opzetten), het probleem zich niet voordoet… Ik kan dus weer ongestoord luisteren! 

Kan je hier eens een instructie voor schrijven? Want ik snap niet precies wat je bedoelt. 

Kan je hier eens een instructie voor schrijven? Want ik snap niet precies wat je bedoelt. 

OK, intussen toch gevonden. En dan doet het probleem zich idd niet meer voor. Het probleem ligt dus bij Sonos. Het zou toch moeten kunnen om vanop je sonos-app alles af te spelen. Ik eis van SONOS dus alsnog een oplossing. Zo nee ga ik toch eens actie ondernemen naar SONOS toe. Ik laat het hier dus niet bij.

Maar alvast bedankt voor je tip. Intussen kan terug mijn muziek afspelen zoals ik het wil.

Reputatie 5
Badge +3

Nou niet bepaald, dit probleem zit bij Spotify. Echter werkt het ietsje anders als je het start vanuit hun app. Spotify werkt eraan dit opgelost te krijgen, we helpen Spotify hierbij waar nodig.

Nou niet bepaald, dit probleem zit bij Spotify. Echter werkt het ietsje anders als je het start vanuit hun app. Spotify werkt eraan dit opgelost te krijgen, we helpen Spotify hierbij waar nodig.

Hopelijk heb je gelijk. Ik zal nog even afwachten en mijn woede en boosheid wat koelen intussen. :-)

Reputatie 5
Badge +3

Spotify heeft aan ons kunnen bevestigen dat het probleem aan hun kant zit, vandaar. We werken eraan, hopelijk snel verholpen.

Spotify heeft aan ons kunnen bevestigen dat het probleem aan hun kant zit, vandaar. We werken eraan, hopelijk snel verholpen.

Hopelijk heb je gelijk. Maar waarom communiceren jullie dit niet aan alle gebruikers?  Dit zou voor iedereen en ook voor jullie zelf heel wat ellende en onnodige vragen en frustraties vermijden.

Reageer