Vraag

Spotify breekt regelmatig nummer af en slaat nummers over

• 31 mei 2020
  • 31 reacties
  • 1215 Bekeken

Toon eerste bericht

31 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Spotify heeft aan ons kunnen bevestigen dat het probleem aan hun kant zit, vandaar. We werken eraan, hopelijk snel verholpen.

Hopelijk heb je gelijk. Maar waarom communiceren jullie dit niet aan alle gebruikers?  Dit zou voor iedereen en ook voor jullie zelf heel wat ellende en onnodige vragen en frustraties vermijden.

Omdat niet alle gebruikers er last van hebben en het niet kunnen afspelen/wegvallen van Spotify kan nog door (even tellen) circa 100 andere redenen voorkomen. Ik overdrijf, maar er kan genoeg misgaan. 

Spotify heeft aan ons kunnen bevestigen dat het probleem aan hun kant zit, vandaar. We werken eraan, hopelijk snel verholpen.

Hopelijk heb je gelijk. Maar waarom communiceren jullie dit niet aan alle gebruikers?  Dit zou voor iedereen en ook voor jullie zelf heel wat ellende en onnodige vragen en frustraties vermijden.

Omdat niet alle gebruikers er last van hebben en het niet kunnen afspelen/wegvallen van Spotify kan nog door (even tellen) circa 100 andere redenen voorkomen. Ik overdrijf, maar er kan genoeg misgaan. 

Hoe lang is dit probleem al bekend?
hoe lang weten jullie dat het werkelijk aan spotify ligt? Als dat effectief al zo is?

onlangs heb ik meer dan een uur met een van jullie medewerkers aan de lijn gehangen. BTW: zeer vriendelijk en behulpzaam.

maar,de uiteindelijke uitleg was dat een update van sonos1 de oplossing zou bieden.

neem me niet kwalijk … maar dan vind ik het verwijzen naar spotify als mogelijke oorzaak niet meer serieus.

Het ligt 100% aan de Spotify-Sonos combinatie, zeg ik al maanden maar goed, een oplossing zou fijn zijn.

Reputatie 5
Badge +3

Omdat er nog genoeg andere problemen kunnen zijn waardoor het niet werkt terwijl het wel kan werken in hun situatie. 

Gisteren app Sonos2 geïnstalleerd. Het probleem van overspringen/stoppen nummers via spotify lijkt opgelost. Kunnen anderen dit bevestigen? Hopelijk blijft het zo.

Inmiddels update n2 van de Sonos2-controller geinstalleerd. En waarachtig, tot nu toe geen geskipte nummers! En ik ben al bij nummer 15, dus ik begin voorzichtig te juichen… 

Reageer