Beantwoord

Spotify app wil niet meer naar Sonos Amp streamen

• 21 March 2019
  • 1 reactie
  • 297 Bekeken

Ik gebruik vaak de Spotify app om muziek naar een van mijn Sonos apparaten te sturen. Dit ging tot nog toe altijd goed, ook met mijn nieuwe Sonos Amp. Sinds een paar dagen zie ik mijn Sonos Amp wel in het lijstje met apparaten in de Spotify app, in het groen, maar als ik er muziek op wil afspelen gaat het volume naar 0 en gebeurt er niks. Er gebeurd ook niks als ik het volume hoger zet. Hij doet net of hij muziek afspeelt maar er gebeurt niks. Als ik bij diezelfde Sonos Amp met de Sonos app een Spotify playlist wil afspelen, werkt het wel gewoon. En op al mijn andere Sonos apparaten (Connect: Amp, Connect) werkt alles zowel vanuit de Sonos app als vanuit de Spotify app. Wat kan er mis zijn?
icon

Beste antwoord door Tim S 22 March 2019, 10:04

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestigings nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Verneem ook graag op welke kamer/groep u het probleem meemaakt mocht u meerdere kamers/groepen in huis hebben.