Vraag

Spotify

Badge
Wij hebben sinds kort een sonos playbase en twee x play 1
Ook een spotify premium abbo, maar ik kan de spotify app op mijn IPhone niet conecten met de playbase
Ook ziet de app de play 1 niet
Playbase zit op een bridge en wifi ( 2,4GHZ )
IPhone zit op 5GHZ , heb de IPhone ook al op 2,4 gezet ook dit eerkt niet.
Wie kan mij hulp bieden
De app ziet de sonos wel , zie foto

Mvg peter

22 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Wat gebeurt er als je de Huiskamer aanklikt om muziek af te spelen op deze?
Badge
Dan gaat hij verbinden
Gaat terug dan terug naar beginscherm
Badge
Is er nu niemand die ons kan helpen , ook geen reactie van sonos
Beetje treurig ?
Reputatie 6
Badge +3
Heb je de muziekservice Spotify al toegevoegd via Sonos en werkt het dan wel vanuit Sonos? Heb zelf geen ervaring met spotify.
Badge
ja is toegevoegd maar wil het via de app op mijn iPhone doen.
maar maakt geen verbinding met de sonos playbase
Reputatie 6
Badge +3
Zijn de play 1’s als surround ingesteld? Indien ja dan zal spotify deze volgens mij ook nooit apart zien. Volgens mij kan je dan ook alleen de groep zien (huiskamer in jouw situatie). Wat zie je of gebeurt er wanneer je op de drie puntjes klikt?
Let wel, ik ben ook maar een amateur die probeert mee te denken.
Badge
Ik de play 1 los gekoppeld van suround maar was geen oplossing
Spotify ziet geen. Boxen .
En wat voor puntjes bedoelt u
Reputatie 6
Badge +3
Wat ik aangaf is dat wanneer je de play 1 als surround speakers hebt ingesteld je ze niet apart zult zien staan. Bij zo’n configuratie is dat dus goed. De puntjes zie je ook op de door jou meegestuurde afbeelding (rechts van Huiskamer).
Badge
Als je daar op drukt zie weer huiskamer staan.
Ik heb de suround uit gezet maar nee hoor helpt ook niet.
zou het misschien aan dit kunnen liggen.
mijn dochter heeft een hoe moet ik dat keurig zeggen, een primum account onbetaald.
Maar dit account ziet wel onze smart tv, maar ziet wel de huiskamer maar kan niet coneccten.
Reputatie 6
Badge +3
Ik heb geen ideeen meer. Zelf heb ik geen spotify meer maar Deezer. Bij spotify zie ik wel mijn “woonkamer”, maar kan deze niet selecteren omdat ik een onbetaald abonnement heb. Wordt ook aangegeven onder mijn woonkamer. Ik neem aan dat wel met hetzelfde abonnement is ingelogd op spotify en in sonos.
Tegen beter weten in: wel al spotify verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op de iPhone?
Reputatie 5
Badge +2
Beste Napoleon63, Je topic is aan onze aandacht ontglipt, onze excuses hiervoor. Het verbinden van Spotify Connect is veelal een netwerk aangelegenheid, en ik denk dat we je wel kunnen helpen maar het zal het snelst zijn als je ons telefonisch contacteert. Mocht je willen dat ik het hier probeer, wil je dan een diagnose maken en het nummer hier vermelden? Zo maak je deze.
Badge
Bedte bob
Diagnose verzonden 1304084743 het nummer
Badge
Diagnose verzonden met nummer 1304084743
Reputatie 5
Badge +2
Herstart je router even en probeer het vervolgen weer, als nog steeds niet lukt, bekabel de PLAYBASE dan even als test aan de router om te zien of die het dan wel doet.
Badge
Ook al geprobeerd maar geen resultaat heellaas
Reputatie 5
Badge +3
Ik ben dit ook blijven volgen, blijft een gek probleem. Misschien nog een paar tips:

- heb je toevallig een ander apparaat waar je Spotify app op draait, bijvoorbeeld een laptop of tablet. Met deze kun je testen of dit wel werkt en het probleem dus meer aan de kant van je I-Phone zit.
- Ik neem aan dat 'Huiskamer' een groep is van je Playbase en Play Ones. Kun je deze groep eens opheffen zodat een Sonos Play One appart zichtbaar wordt en dan eens proberen Spotify Connect daarheen te sturen. Dit om te kijken of de groep 'Huiskamer' een probleem vormt.
Badge
Edfy thnx voor de reactie
Maar hoe moet ik de groep huiskamer op heffen?
Heb al een diagnose op verzoek can Bob gedaan
Maar spijtig genoeg geen reactie meer
Reputatie 5
Badge +3
Waarschijnlijk heb jij alles in een 5.1 setting, dan moet je die tijdelijk opheffen in de 'room settings', daar staat iets met 'separate'. Ik heb geen zelf geen 5.1, wel een stereo paar, dus bij mij staat daar 'Separate Stereo Pair'. Daarna zie je de Playbase en de Play Ones apart verschijnen in je App (en ook in Spotifiy).Je moet het geheel daarna wel weer terug naar surround zetten om dit effect weer te krijgen.
Badge
Net raad op gevolgt maar nik hoor
Hij gaat verbinding maken en kmot terug te staan bij apparaten beschikbaar
Reputatie 5
Badge +2
Dan wil ik je vragen om de support even te bellen zodat dit onderzocht kan worden. Ons nummer vind je hier.
Badge
Beste Ryan ik heb op verzoek al een diagnose verzonden onder nummer 1304084743
Reputatie 5
Badge +2
Ik zou je toch willen vragen om ons even te bellen zodat we dit kunnen onderzoeken.

Reageer