Speaker valt weg

• 30 October 2014
  • 3 reacties
  • 1077 Bekeken

Reputatie 2
Goedemorgen,

Ik heb gisteren een Sonos 3 gekocht en geinstalleerd. Bedieningsapp op Ipad en Samsung mobiel gezet.

Hij doet het goed, maar soms, als ik een bericht binnen krijg via whatsapp, valt de sonos uit. De ipad lijkt ook invloed te hebben op het functioneren van de sonos.

Hij (de sonos 3) valt dan even uit, ik krijg op de app op mijn mobiel de melding dat er geen contact mogelijk is met de sonos apparatuur. Hij zoekt dan naar het systeem, maakt na een paar seconden tot een minuut weer contact, en dan kan ik weer op play drukken en doet ie het weer.

Wat kan ik daaraan doen?

Bedankt alvast!!

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Badge
Goedemorgen,

Ik heb gisteren een Sonos 3 gekocht en geinstalleerd. Bedieningsapp op Ipad en Samsung gezet.

Hij doet het goed, maar soms, als ik een bericht binnen krijg via whatsapp, valt de sonos uit. De ipad lijkt ook invloed te hebben op het functioneren van de sonos.

Hij (de sonos 3) valt dan even uit, ik krijg op de app op mijn mobiel de melding dat er geen contact mogelijk is met de sonos apparatuur. Hij zoekt dan naar het systeem, maakt na een paar seconden tot een minuut weer contact, en dan kan ik weer op play drukken en doet ie het weer.

Wat kan ik daaraan doen?

Bedankt alvast!!

Heb je de Sonos met kabel op de router aangesloten? Of helemaal draadloos op je WiFi?
Reputatie 2
draadloos op de wifi
Badge
draadloos op de wifi

Ik verwacht dat het probleem oplost als je hem bedraad aansluit. Kan dat niet, koop dan een Bridge of een Boost. Dan maak je een eigen Sonos netwerk aan naast je eigen netwerk en voorkom je storing en is het betrouwbaarder.