Vraag

Speaker aan een andere kamer toevoegen

• 29 december 2017
  • 4 reacties
  • 7377 Bekeken

Hoe kan je een speaker die (softwarematig) al geïnstalleerd is in een kamer, uit deze kamer halen en blijvend aan een andere kamer toevoegen?

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Door de kamernaam te veranderen, een speaker heeft namelijk altijd een naam, dus als deze van de woonkamer naar de keuken verplaatst word.
Dan zouden we wel aanraden de woonkamer naam ook te veranderen naar de Keuken benaming.
Word wat verwarrend als je altijd de Woonkamer aandrukt om in de keuken muziek te horen.
Kamernaam kan aangepast worden vanuit Instellingen -> instellingen Kamer.
Het aan een andere kamer toevoegen snap ik niet helemaal, er kunnen 2 speakers in een stereopaar geplaatst worden mits deze 2 speakers exact de zelfde modellen zijn.
Anders zul je de 2 verschillende kamer namen moeten groeperen zodat deze synchroon de zelfde muziek dienen af te spelen.
Anders zul je de 2 verschillende kamer namen moeten groeperen zodat deze synchroon de zelfde muziek dienen af te spelen.

Dit was het antwoord dat ik zocht.
Bedankt.
Ik wil een play 1 speler uit een kamer halen en deze toevoegen aan een nadere kamer, kan ik een kamer verwijderen en de play 1 aan een andere bestaande kamer toevoegen:?
Reputatie 7
Badge +2
Ik wil een play 1 speler uit een kamer halen en deze toevoegen aan een nadere kamer, kan ik een kamer verwijderen en de play 1 aan een andere bestaande kamer toevoegen:?
Zie graag de volgende FAQ.
Tevens kun je kamers in een stereopaar zetten via Meer > Instellingen > Instellingen Kamer, wel moet je 2 exact de zelfde model speakers hebben wil je een stereopaar kunnen maken.
Vanuit deze Kamer Instellingen, kun je ook de naam van de kamer aanpassen.

Reageer