Vraag

Soundbar, 2x PLAY 3 RUIS

• 14 October 2017
  • 7 reacties
  • 399 Bekeken

Constante ruis door alle 3 de boxen. Vooral hoorbaar als geluid zacht staat of tussen de nummers door. Heel erg hinderlijk. Ben in staat om dit dure systeem terug te sturen. Wifi/Boost instellingen maakt geen verschil. Heel erg vervelend. Diagnose: 7954339

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Wat word er afgespeeld? Geluid van TV? of muziek van een muziek dienst?
Lijkt me wat sterk dat 3 speakers allemaal het zelfde defect zouden hebben.
Als het om TV geluid gaat, toevallig mogelijkheid de optische kabel uit de TV te halen en rechtstreeks op de decoder aan te sluiten?
Als probleem dan weg is, weet je dat de TV een probleem heeft met zijn optische uitgang.
Maakt niet uit wat er afgespeeld wordt. Zowel digitale radio, spotify, tv maakt niet uit. Zelfs als ik alles uitzet houdt het geruis nog een paar minuten aan voordat het stopt.Ik zit op de bank redelijk dicht bij de 3's maar toch is het geruis duidelijk hoorbaar. Ik sluit straks de soundbar nog even boven aan op de tv om zo de optische uitgang van de tv beneden uit te kunnen sluiten. Kan er iemand naar het diagnose bestand kijken? Wellicht dat het nog iets oplevert.
Thanks
Reputatie 7
Badge +2
TV is al uitgesloten als je Spotify of radio probeert af te spelen vanuit de Sonos applicatie.
Als het radio en Spotify is wat via een smart app via de TV word gedaan, dan kan het wel nog de TV zijn welke het probleem geeft.
De diagnose ziet er schoon uit.
Kan je de Sonos in zijn geheel eens uit en aan zetten om het probleem te repliceren en een nieuwe diagnose aan te maken.
Dus de Playbar and Play:3's uit en aan zetten.
Alles is uit/aangezet. Ruis nog steeds aanwezig. Nieuwe diagnose: 7954511
En toen was het stil? Beetje vreemd. Krijg ik nog een antwoord?
Reputatie 4
Badge +3
Excuses, support via het forum kan vanwege bijvoorbeeld het weekend wat trager zijn dan rechtstreeks contact. Gezien de diagnose informatie die je verstuurd hebt wil ik je vragen telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we dit samen kunnen nakijken. Je kan referentienummer 171017-000782 noemen zodra je contact opneemt.
Rechtstreeks contact is erg lastig. Heb nu 3x telefonisch geprobeerd contact te krijgen. Na 30 minuten nog steeds niemand aan de lijn. Hoe lang duurt het voordat er iemand opneemt? Deze klacht s.v.p. niet afsluiten. Vanmiddag waag ik weer een nieuwe poging. Dit is erg vervelend. Plezier van aankoop is er wel een beetje vanaf.