Beantwoord

Sonos zonder koptelefoon aansluiten

• 16 mei 2019
  • 6 reacties
  • 230 Bekeken

Beste leden,
Wellicht een beetje domme vraag, maar:
Mijn nieuwe televisie heeft geen koptelefoon ingang, maar mijn (oude generatie) Play 5 alleen maar koptelefoon, mini jack, outs.
Enig idee hoe ik toch de box kan aansluiten op de televisie?
Bvd!
icon

Beste antwoord door Sjoop1985 19 mei 2019, 21:20

Misschien toch even goed om op te merken dat de Play:5 in principe niet bedoeld is voor de weergave van TV-audio en je daarom problemen zou kunnen krijgen met synchronisatie tussen beeld en geluid.
Bekijk origineel

6 Reacties

Badge
Koptelefoon ingang op je TV zou je niks aan hebben, je hebt een uitgang nodig :)

Maar elke (analoge) uitgang zou goed zijn, als je 'm maar in de Lijningang van de Play:5 aansluit
In, out, whats in a name 🙂
Reputatie 3
Badge +1
Welk merk en model TV heb je?
Samsung 65 inch Qled, met zo'n smart-connect box waar je alle aansluitingen in duwt..
Reputatie 1
Badge +1
Heeft je Connect box wel een optische uitgang? Dan zou je een converter kunnen plaatsen, als deze https://www.allekabels.nl/audio-omvormer/1300/1419367/audio-omvormer-optisch-of-coaxiaal-naar-tulp.html?gclid=Cj0KCQjw2v7mBRC1ARIsAAiw34-MMpWcS-vovAyyqjL_3btUfTszBwWFCYqOdbZTHIr7gpxpxe2X-_waAmkKEALw_wcB. Met een tulp naar minijack verloop kan die dan naar de ingang van de Play:5.
Reputatie 3
Badge +2
Misschien toch even goed om op te merken dat de Play:5 in principe niet bedoeld is voor de weergave van TV-audio en je daarom problemen zou kunnen krijgen met synchronisatie tussen beeld en geluid.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen